منهای فوتبال

2045
ستاره‌ای که رنگرز نمی‌خواست!

علیرضا مهمدی معادلات کشتی فرنگی را به هم زد

ستاره‌ای که رنگرز نمی‌خواست!

کشتی فرنگی قهرمانی کشور شاهد درخشش ستاره‌ای بود که در ماه‌های اخیر بارها با حسن رنگرز برای تغییر وزن دچار مشکل شده بود اما در نهایت مهمدی نشان داد بهترین وزن ۸۷ کیلوگرم است.

به گزارش ایران ورزشی؛ علیرضا مهمدی با ایستادن روی سکوی نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در وزن ۸۷ کیلوگرم تمامی معادلات را در  تیم ملی بر هم زد. 

داستان حضور علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم بعد از قهرمانی جهان کلید خورد. جایی که او مدال نقره وزن ۸۲ کیلوگرم را کسب کرد. حسن رنگرز او را برای حضور در همین وزن برای مسابقات امیدهای جهان هم انتخاب کرد اما مهمدی اعتقاد داشت که باید در وزن ۸۷ کیلوگرم به میدان برود. 

مهمدی مقابل تصمیم رنگرز مقاومت کرد و در نتیجه مهمدی اردوی تیم ملی را ترک کرد. این تصمیم واکنش رنگرز را داشت که در مصاحبه‌اش ادعا کرد؛ کشتی‌گیر سرباز تیم ملی است و باید هر تصمیمی که کادرفنی گرفت به آن احترام بگذارد. 
اگر چه این جنجال به دلیل صادر نشدن ویزای تیم امید تمام شد اما واقعیت این بود که  رنگرز به دنبال معاف کردن ناصر علیزاده از قهرمانی کشور بود تا شرایط را برای بازگشت او به تیم ملی باز هم فراهم کند. 
با وجود‌یکه علیزاده به دلیل نایب قهرمانی در بازی‌های آسیایی این شانس را داشت اما به دلیل عملکرد ضعیف در این چند سال اخیر فدراسیون مقابل این درخواست رنگرز مقاومت کرد. 

هم مهمدی و علیزاده به قهرمانی کشور رسیدند تا نفر برتر شانس حضور در مسابقات گزینشی المپیک را داشته باشد اما این مهمدی بود که با غلبه بر همه‌ی مدعیان نام خود را به عنوان نفر برتر تیم ملی مطرح کرد. 
کسی که رنگرز اعتقاد داشت باید در همان ۸۲ کیلوگرم بماند اما حالا باید در مسابقات گزینشی به دنبال کسب سهمیه باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال