اخبار

2052
مورایس: مجبور شدم از نورافکن استفاده کنم

مورایس: مجبور شدم از نورافکن استفاده کنم

سرمربی سپاهان بعد از شکست سه بر یک مقابل گل گهر درباره حکم کمیته انضباطی اظهار نظر کرد،

به گزارش ایران ورزشی؛ ژوزه مورایس در برابر گل گهر شرایط خیلی سختی داشت و ده بازیکن را به خاطر اخراج در بازی قبلی، مصدومیت یا محرومیت از سوی کمیته انضباطی در اختیار نداشت تا سومین شکست فصل سپاهان در سیرجان ثبت شود.

سرمربی پرتغالی  سپاهان بعد از باخت سه بر یک مقابل گل گهر گفت: «به بازیکنان تیمم که با تمام وجود بازی کردند، به هواداران سپاهان که تا اینجا (سیرجان) سفر کردند و به تیم گل گهر بابت بردشان تبریک می‌گویم.»

مورایس درباره حضور کوتاه نورافکن در این بازی بعد از مصدومیت طولانی‌اش هم گفت: «همه نسبت به شرایط بازیکنان آگاهی کامل ندارند. او تازه از مصدومیت خارج شده و نمی‌خواستیم ریسک کنیم. او فقط می‌توانست دقایق محدودی بازی کند. او از جراحی برگشته و 5 ماه است بازی نکرده، نمی‌توانم روی سلامت بازیکنم ریسک کنم. نورافکن فقط به خاطر اینکه بازیکن دیگری نداشتیم بازی کرد، درغیر این صورت بازی نمی‌کرد. فقط برای اینکه عادت کند. همچنان شرایط او مهیا نیست که ارتباط بدنی برقرار کند یا روی پایش تکل بزنند. این پروسه باید آرام آرام پیش برود.»

مورایس در نشست خبری قبل از بازی در واکنش به محرومیت ناگهانی شش بازیکن تیمش گفته بود که «برای اولین مرتبه در زندگی‌ام به طور واضح به تیمم آسیب می‌زنند»، ولی بعد از بازی ترجیح داد از این حکم انتقاد نکند.

سرمربی سپاهان درمورد اینکه چه نظری درباره عدالت در فوتبال ایران دارد، گفت: «لیگ زیبا لیگی است که همه شانس‌های یکسان داشته باشند. مسائلی هست که من واقعا نمی‌توانم بفهمم! یک روز قبل از بازی یک تیم که باید مسافتی را طی کند و به شهر دیگری برود، رایی را صادر می‌کنند که دست و پای آن تیم برای انجام هرکاری بسته می‌شود.»

مورایس ادامه داد: «یک روز مانده به بازی متوجه می‌شویم چند بازیکن را نداریم و باید قراردادهایشان را عوض کنیم. اتفاقات زیادی اینطور می‌افتند و باعث تاسف است که چرا سروقت درست اعلام نمی‌شود تا زمانی برای اصلاحات داشته باشند. من مربی فوتبال هستم و می‌خواهم برد و باخت در زمین باشد. خیلی مشکل ایجاد می‌کنند. یک سری مشکلاتی که واقعا قابل قهم نیستند. 6-5 کارت زرد، 3 کارت قرمز در یک بازی، نمی‌دانم! شاید تقصر من است.»

مورایس افزود: «4 امتیاز برگشت چون دلیلی برای کم شدنش نبود. بعد؛ این 6 بازیکن نمی‌توانند بازی کنند تا زمانیکه قراردادشان عوض شود. چرا یک شبه تصمیم گرفته می‌شود؟ اگر باشگاه مقصر و گناهکار است چرا یک شبه این تصمیمات گرفته می‌شوند؟ 12-10 ساعت برای این بازی وقت داشتیم که قرارداد بازیکنان را عوض کنیم! وقتی همه بازیکنان اینجا (سیرجان) هستند و به هیچ چیزی دسترسی نداریم.»

سرمربی سپاهان گفت: «مهدی تاج انسان باهوشی است. من با او ملاقات داشتم و چند دقیقه‌ای با هم گپ زدیم ولی نمی‌دانم چرا تصمیمات اینطور گرفته می‌شوند. فقط برای سپاهان؟ باور ندارم فقط برای سپاهان باشد. در این فوتبال هیچ کس خوشحال نیست! این تصمیمات برای چیست؟ فوتبال را برای چه جلو می‌بریم؟ برای اینکه همه خوشحال باشند. اما هیچکس بابت این تصمیمات خوشحال نیست!»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار