اخبار

2056
شکست فدراسیون برزیل در جذب آنچلوتی

شکست فدراسیون برزیل در جذب آنچلوتی

مربی ایتالیایی با وجود اصرار برزیلی‌ها در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید است.

به گزارش ایران ورزشی؛ با وجود تلاشهای بی‌وقفه فدراسیون برزیل، کارلو آنچلوتی بیش از پیش به تمدید با رئال نزدیک به نظر می‌رسد. آینده این مربی بیشتر به رئال مادرید نزدیک است تا تیم ملی برزیل. این در حالی است که فدراسیون فوتبال برزیل همچنان به تلاش برای راضی کردن این مربی ایتالیایی ادامه می‌دهد و حتی برای اینکه در این جنجال دست بالاتر را پیدا کند مدعی شد با آنچلوتی به توافق شفاهی رسیده تا او از ماه ژوئن نشست روی نیمکت سلسائو را آغاز کند.

اما رسانه‌های اسپانیایی این اقدام فدراسیون فوتبال برزیل را شیطنت رسانه‌ای خوانده و مدعی هستند درست برعکس ادعای برزیلی‌ها آنچلوتی به صراحت به آنها گفته که دوست دارد به کار در رئال ادامه دهد. البته شکی نیست که آنچلوتی از اینکه نامش به عنوان نامزد هدایت تیم بزرگ برزیل، قهرمان پنج دوره جام جهانی، در رسانه‌ها مطرح شود خوشحال است.

اسپانیایی‌ها در پاتک به حمله رسانه‌ای فدراسیون برزیل شیطنت رسانه‌ای خودشان را کرده و مدعی شدند پاسخ آنچلوتی به درخواست اخیر برزیلی‌ها این بوده است: «مادرید اولویت من است و اگر باشگاه به من پیشنهاد تمدید بدهد فصل آینده در رئال ادامه خواهم داد.» آنچلوتی در نشست خبری ماه گذشته هم گفته بود که دوست دارد تا آخرین دقیقه ممکن به نشستن روی نیمکت رئال ادامه بدهد.

با این حال برزیل تنها راه موفقیت در کوپا آمه‌ریکا را جذب آنچلوتی می‌داند. فرناندو دینیز که همزمان با سلسائو هدایت فلومیننزه را بر عهده دارد در مقدماتی جام جهانی بسیار بد نتیجه گرفته و برزیلی‌ها را نگران کرده است. در گزارش‌های امروز در رسانه‌های اسپانیایی اشاره شده که هر چه از سمت برزیلی‌ها برای راضی کردن کارلتو تلاش شده پاسخ او یکسان بوده است: «اگر رئال به من پیشنهاد تمدید بدهد حتی یک لحظه هم تردید نخواهم کرد. »

آنچلوتی در ماه‌های گذشته که احتمال سفرش به برزیل بیشتر به نظر می‌رسید با گزارش‌های متعددی در رسانه‌ها مواجه شده بود که سعی داشتند جانشین او را مشخص کنند. شاید وقتی کارلتو می‌دید که رسانه‌های نزدیک به رئال هم چقدر به ژابی آلونسو علاقه‌ نشان می‌دهند کمی دلخور شده بود ولی بعد از آن روزها شرایط به گونه‌ای رقم خورد که مادرید بار دیگر عاشق کارلتو شده است.

تیم کارلو آنچلوتی با وجود مصدوم‌های متعدد نه تنها بد نتیجه نگرفته بلکه به شکلی بازی کرده که مصدوم‌ها اصلا به چشم نیامده است. شاگردان کارلتو با اقتدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرده و پیش از وقفه زمستانی صدر لالیگا را پس گرفتند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار