فوتبال ایران

2102
قرعه مرگ برای تیم مورایس

بدبیاری‌های سپاهان ادامه دارد

قرعه مرگ برای تیم مورایس

سپاهان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با الهلال روبرو شود که ۱۹ بازی اخیرش را برده است.

به گزارش ایران ورزشی؛ سپاهان که با محرومیت بازیکنانش روزهای دشواری را می‌گذراند، در لیگ قهرمانان آسیا هم با سخت‌ترین قرعه ممکن روبرو شد و باید مقابل الهلال بازی کند. پرافتخارترین تیم آسیا مدعی جدی قهرمانی در این مسابقات است و در مرحله گروهی در هر دو بازی رفت و برگشت نساجی را شکست داد. حتی مصدومیت ستاره‌ای مثل نیمار هم نتوانست روی روند این تیم تاثیر منفی بگذارد و شاگردان ژرژ ژسوس در لیگ عربستان هم صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی هستند.

19 برد متوالی در جام‌های مختلف نشان از فرم بالای الهلال و کار سخت سپاهان برای عبور از سد این تیم دارد. البته مورایس تیم خوبی در اختیار دارد و نباید تیم اصفهانی را از پیش بازنده دانست.

دو تیم پیش از این چهار بار در لیگ قهرمانان با هم روبرو شده‌اند و برای اولین بار قرار است در مرحله حذفی با هم بازی کنند. آمار سپاهان در بازی‌های قبلی بهتر است. تیم اصفهانی 4 بار با الهلال دیدار کرده که حاصلش دو برد، یک تساوی و یک شکست بوده است. الهلال فعلی اما با ستارگانی مثل یاسین بونو، کالیدو کولیبالی، میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، سالم الدوساری و میتروویچ تیم ترسناکی است. البته طبق قوانین این دوره لیگ قهرمانان آسیا الهلال در هر بازی می‌تواند فقط از پنج بازیکن خارجی استفاده کند و این اتفاق خوبی برای آخرین نماینده ایران در این مسابقات است.

سپاهان در بازی رفت میزبان الهلال است و برای بازی برگشت باید به ریاض برود. این دو بازی بعد از جام ملت‌های آسیا خواهد بود و باید دید که ملی‌پوشان دو تیم در چه فرمی خواهند بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران