اخبار

2133
سه تورنمنت پیش روی وفایی

سه تورنمنت پیش روی وفایی

رقابت‌های پیش روی برترین و تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای ایران در سال جدید میلادی مشخص شده است.

به گزارش ایران ورزشی؛ حسین وفایی برترین و تنها نماینده اسنوکر حرفه‌ای کشورمان که در حال حاضر در رنکینگ ۱۹ جهانی قرار دارد، افتخاراتی همچون قهرمانی جهان، پیروزی مقابل اُسالیوان اسطوره اسنوکر دنیا و فتح جایگاه ۱۵ جهانی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اولین مسابقه رنکینگی تور حرفه‌ای اسنوکر جهان در سال جدید میلادی که از ۱۱ دی آغاز می‌شود، رقابت‌های جایزه بزرگ است که اولین چالش وفایی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این رقابت‌ها از دوشنبه ۲۵ دی آغاز می‌شود و نماینده کشورمان روز ۲۶ دی باید با متیو سلت بازی کند؛ وفایی آخرین بار در دور دوم رقابت‌های قهرمانی انگلستان موفق شد که او را با نتیجه ۶ بر یک پشت سر بگذارد و به نظر نمی‌رسد که صعود در این رویداد برای او کار سختی باشد.

رقابت‌های بعدی انتخابی آزاد جهانی است که از ۲ بهمن آغاز می‌شود و تا ۵ بهمن به طول می‌انجامد. وفایی این رقابت‌ها را باید روز سه‌شنبه ۳ بهمن با بازی مقابل لیام پولین آغاز کند که در رنک ۱۰۵ جهانی قرار دارد. این بازی‌ها به دور اصلی مسابقات آزاد جهانی انگلستان ختم می‌شود که سطح فوق العاده‌ای بین رقابت‌های تور حرفه‌ای اسنوکر جهان دارد.

رقابت‌های انتخابی مسابقات آزاد ولز نیز بلافاصله پس از انتخابی آزاد جهانی، از ۶ تا هشتم بهمن برگزار می‌شود. نماینده کشورمان پنجشنبه ۵ بهمن باید اولین بازی خود را با اسکات دانالدسون با رنکینگ ۴۸ شروع کند.

شروع وفایی در سال ۲۰۲۴ جهانی با بازی‌هایی است که سخت به نظر نمی‌آید؛ زمانی که جایگاه حریف‌های ورزشکار پایین‌تر از او باشد، احساس می‌شود که حریفان او از پیش بازنده باشند و این مسئله می‌تواند آرامش خاطر خوبی به هواداران بسازد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار