فوتبال ایران

2227
فرصت سوزی بزرگ مهرداد محمدی

فرصت سوزی بزرگ مهرداد محمدی

مهرداد محمدی با نمایش ضعیف درهفته‌های اخیر دست قلعه‌نویی را باز گذاشت تا نام او را از میان لیست دعوت شده‌ها به تیم ملی بیرون بکشد.

به گزارش ایران ورزشی؛ قبل ازاینکه امیرقلعه‌نویی فهرست 27 نفره تیم ملی را برای جام ملت‌های آسیا اعلام کند، زمزمه حذف مهرداد محمدی از لیست تیم ملی به گوش می‌رسید.

در این راستا گمانه‌زنی‌هایی هم شد و درنهایت وقتی سرمربی تیم ملی نام بازیکنان منتخب خود را اعلام کرد، مشخص شد که پیش‌بینی‌ها درست بوده و این بازیکن جایی در فهرست نهایی تیم ملی ندارد.

محمدی درحالی از تیم ملی کنار گذاشته شد که در اردوی آخر تیم ملی عملکرد خوبی داشت و برای تیم ملی گل هم زد اما روند منفی این بازیکن در رده باشگاهی باعث شد تا او از تیم ملی کنار گذاشته شود.

شاید اگر مهرداد نمایش مطلوب‌تری در ترکیب استقلال ازخود ارائه می‌کرد به جای یکی از مهاجمانی که اکنون در لیست قلعه‌نویی قرار گرفته‌اند ملی‌پوش می‌شد.

مهرداد محمدی حقیقتا دراین برهه که اغلب مهاجمان لژیونر فوتبال ایران عملکرد مطلوبی ندارد، فرصت بزرگی را از دست داد و می‌توانست همراه برادرش در جام ملت‌های آسیا حاضر شود تا بعد از سال‌ها شاهد حضور دو برادر درترکیب تیم ملی باشیم.

محمدی درجریان بازی با پیکان نیز عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشت تا روشن شود امیرقلعه‌نویی بی جهت روی نام این بازیکن قلم قرمز نکشیده است. محمدی حتی جایگاهش دراستقلال را هم از کف داه است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران