فوتبال ایران

2248
شرط نکونام برای برگزاری اردوی میان فصل| اول خرید بازیکن بعد سفر

شرط نکونام برای برگزاری اردوی میان فصل| اول خرید بازیکن بعد سفر

جواد نکونام به باشگاه اعلام کرده بودجه باشگاه را ابتدا هزینه جذب بازیکن کنند وبعد به سراغ برنامه ریزی برای برگزاری اردو بروند.

به گزارش ایران ورزشی، جواد نکونام برای نیم فصل دوم دست روی بازیکنان متعددی گذاشته است. در لیست نکونام نام بازیکنان بزرگی دیده می‌شود که بعید است باشگاه استقلال قادر به جذب آن‌ها باشد. جهانبخش که به سرعت نسبت به پیشنهاد استقلال واکنش نشان داده و اعلام کرده می‌خواهد در هلند بماند. جذب بازیکنانی همچون صیادمنش یا حسینی نیز بسیار دشوار است. دیگر بازیکنانی که در لیست استقلال قرار دارند هم از جمله اهداف بسیار سخت محسوب می‌شوند.

با این حال شنیدیم نکونام به مدیران استقلال گفته تا زمانی که بازیکن جدید به طور رسمی با استقلال قرارداد منعقد نکرده باشد، راضی نیست که برای اردوی خارجی و حتی داخلی هزینه شود.

نکونام درواقع با این حرف اولویت خودش را برای روزهای نقل و انتقالات به مدیران استقلال اعلام کرده است. قرار است به زودی میان او و خطیر جلسه برگزار شود و نکونام همه مسائل را آن‌جا کتبا ارائه دهد.

اینکه مدیران استقلال قادر به جذب بازیکنانی که در لیست نکونام قرار گرفته‌اند، خواهند بود یا خیر در هفته‌های آتی مشخص خواهد شد. خطیر زمن کافی برای عمل به وعده‌هایش را دارد و باید ابتدا بازیکن بخرد وبه قول نکونام بعداز آن برای اردو برنامه ریزی کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران