منهای فوتبال

2295
کشتی‌گیران میهمان مجید سوزوکی

افتتاح پایگاه قهرمانی در خاوران

کشتی‌گیران میهمان مجید سوزوکی

مراسم افتتاحیه سالن کشتی شهیدان خدمت با حضور جمع زیادی از قهرمانان کشتی برگزار شد. این سالن قرار است به پایگاه قهرمانی برای کشتی تبدیل شود.

به گزارش ایران ورزشی؛ مراسم افتتاحیه سومین پایگاه قهرمانی کشتی تهران که توسط فدراسیون کشتی بازسازی شده، صبح امروز (دوشنبه 11 دی) در محله خاوران تهران به نام شهیدان خدمت برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، علی جوادی مدیرکل ورزش استان تهران و جمعی از مدیران شهری و پیشکسوتان کشتی و ورزش از جمله منصور برزگر، علی‌اکبر حیدری، محمد محمودی، مهدی امیرآبادی از سازمان ورزش شهرداری و ... در این مراسم حاضر بودند. این مجموعه 4 طبقه سالن است، یک سالن به وسایل بدنسازی مجهز می‌شود. طبقه دوم سالن کشتی است و طبقه سوم و چهارم نیز سالن تمرینی بانوان و زمین فوتسال است.

این مجموعه به نام شهید امیر حسین و مجید خدمت است. مجید خدمت همان شخصیتی است که داستان زندگی او در فیلم اخراجی‌ها روایت شد و حالا قرار است کشتی‌گیران در سالنی به نام مجید سوزوکی، تمرین کنند.

علی جوادی مدیر کل ورزش استان تهران در این مراسم گفت:« زمانی که به افتتاحیه این پایگاه دعوت شدم، فکر کردم نام مجموعه شهیدان خدمت به وطن است، اما بعدا متوجه شدم که برادران شهید امیرحسین و مجید خدمت هستند. (مجید خدمت همان شهیدی است که شخصیت اصلی فیلم اخراجی‌ها بوده و به نام مجید سوزوکی شهره بود) علیرضا دبیر یک نهضت را شروع کرده و اینگونه اقدامات متوالی است و قرار است تغییر رویکرد را به همراه داشته باشد، همه باید همراه این جریان باشند.   


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال