منهای فوتبال

2383
تمرین در نبود سرمربی

دومین اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان

تمرین در نبود سرمربی

تیم ملی ژارادوومیدانی در حالی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جهانی ژاپن و پارالمپیک پاریس آغاز کرده که سرمربی این تیم از مسئولیت خود کناره گیری کرده وتکلیف کادرفنی نامشخص است.

به گزارش ایران ورزشی- دومین مرحله اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در جهانی ژاپن و بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از به صورت غیرمتمرکز در مراکز استان‌های محل سکونت ورزشکاران آغاز شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که علی اصغر هادی‌زاده رئیس انجمن دومیدانی و سرمربی تیم ملی از مسئولیت خود کناره‌گیری کرده و مشخص نیست این‌که اردوها شروع می‌شود بر اساس کدام برنامه‌ریزی انجام شده و ژشت این تصمیمات چه کسی حضور داشته است.

هاجر صفرزاده، امیرخسروانی، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج و امیرحسین علیپور، هفت ورزشکار مدعو به این اردوی ۲۰ روزه هستند که تمرینات خود را تا سی‌اُم دی ماه تحت نظارت مربیان تیم ملی دنبال می‌کنند.

همچنین حمید فرزین‌بقا، زهرا علیزاده، علیرضا مهرصفوتی، امیرمحمد صلح‌میرزایی، محسن پاکباز، امید محمد محمدی و مصطفی بهرامی به عنوان مربیان تیم ملی هدایت ورزشکاران را بر عهده دارند.

هادی‌زاده چند روز پیش از مسئولیت خود کناره‌گیری کرده بود و محمد رضا مظلومی اعلام کرد که این استعفا را پذیرفته است. البته هنوز مظلومی اعلام نکرده که تصمیمش برای انتخاب رئیس انجمن و سرمربی تیم ملی چی خواهد بود و این بلاتکلیفی که در حدود 10 ماه مانده به بازی‌ها پیش آمده تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند.   


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال