فوتبال ایران

2456
قلعه‌نویی 2024 را هم بدون باخت سپری می‌کند؟

قلعه‌نویی ۲۰۲۴ را هم بدون باخت سپری می‌کند؟

امیرقلعه‌نویی سال ۲۰۲۳ را بدون باخت با تیم ملی ایران به پایان برده است و امیدوار است سال جدید میلادی را هم به همین منوال تمام کند. آیا او موفق خواهد شد؟!

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی شکستی را متحمل نشده است. ملی‌پوشان ایران از زمان حضور سرمربی جدید توانستند بدون باخت پیش بروند.

تیم ملی ایران که با هدایت امیر قلعه‌نویی سال 2023 را با 9 برد، 2 مساوی و بدون باخت تمام کرد، امیدوار است این روند را در آغاز سال 2024 هم ادامه داده و کسب نتایج مناسب و البته به دست آوردن ارزیابی دقیق‌تری از شرایط خود در بازی با بورکینافاسو و در ادامه اندونزی، با وضعیت مناسبی وارد جام ملت‌ها شود.

اگر قلعه‌نویی بتواند روند شکست ناپذیری را مقابل بورکینافاسو نیز ادامه دهد در ابتدای سال میلادی جدید بدون باخت کارش را آغاز کرده است و این می‌تواند مقدمه‌ای برای کسب نتایج بهتر باشد. اینکه ایران بتواند از سد بورکینافاسو بگذرد روشن نیست اما شاید یک تساوی هم آمار تیم ملی را همچنان بدون باخت با قلعه‌نویی حفظ کند.

در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم ملی رقبای سرسختی ندارد و احتمالا تا یک مرحله بعد از صعود نیز قلعه‌نویی می‌تواند امیدوار به حفظ این روند باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران