منهای فوتبال

2458
بدرقه غریبانه

تیم ملی بسکتبال با ویلچر به دنبال بلیت پاریس

بدرقه غریبانه

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به شکل غریبانه‌ای راهی مسابقات گزینشی در تایلند شد.

به گزارش ایران ورزشی_ مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در تایلند، صبح امروز به شکل غریبانه‌ای برگزار شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به دنبال رسیدن به سهمیه پارالمپیک پاریس است و به همین دلیل هم در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت می‌کند.

شاگردان محمدرضا دستیار در حالی به این مسابقات اعزام می‌شوند که شانس بسیار زیادی برای کسب سهمیه دارند.
البته با مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک حتی در صورت کسب سهمیه پارالمپیک باز هم این تیم باید ثابت کند که شانس کسب مدال در پارالمپیک را دارد تا به پاریس اعزام شود.

شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان با حضور در این مراسم سعی کرد به شاگردان دستیار روحیه بدهد. رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت:" باید در مسابقات آسیا و اقیانوسیه گوش به فرمان محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی باشید و با روحیه و انگیزه و همچنین آمادگی فنی بالای خود سهمیه پارالمپیک پاریس که حق شما است را بدست آورید. موفقیت شما در تاریخ بسکتبال با ویلجر ایران ثبت خواهد شد. من و همکارانم در فدراسیون تمام تلاشمان بر این بود که وظایفمان را به درستی برای شما انجام دهیم و بهترین شرایط را برای شما مهیا کنیم تا با آرامش راهی مسابقات شوید."
اسبقیان افزود: از شما انتظار دارم که با هم هم‌قسم شوید تا قدرت فنی و فرهنگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران را به رخ دنیا بکشید و با ایستادن روی سکوی قهرمانی و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس، دل مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران عزیز اسلامی را شاد کنید.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: مباحث فرهنگی و فنی دو بال پرواز موفقیت هستند. در این مسابقات با توکل بر خداوند متعال و توسل به حضرت زهرا (س) و با گوش کردن به دستورات سرمربی تیم ملی به طور حتم موفق خواهید شد. همان طور که می دانید سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بارها گفتند که در لحظات حساس به بی بی دوعالم حضرت زهرا (س) متوسل شدند. ما هم با توسل به ایشان برای موفقیت شما دعا می کنیم و امیدوارم که دست پر به کشور برگردید."
در این مراسم فقط مسئولان فدراسیون حضور داشتند، در حالی‌که این توقع می‌رفت از کمیته ملی پارالمپیک کسی به این مراسم بیاید.
تیم ملی کشورمان امشب راهی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خواهد شد و این رقابت ها از 22 تا 30 دی ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال