فوتبال ایران

2472
حضور پروفسور در پرسپولیس بعد از جام ملت ها

برانکو: فغلا فقط به عمان و جام ملت ها فکر می کنم

حضور پروفسور در پرسپولیس بعد از جام ملت ها

آژیر خطر نیمکت پرسپولیس بلافاصله پس از تساوی مقابل مس به صدا درآمد.

محمد محمدی سدهی؛ آژیر خطر نیمکت پرسپولیس بلافاصله پس از تساوی مقابل مس به صدا درآمد. یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان پس از تساوی یک گله در رفسنجان مقابل این تیم رده دهمی استعفای خود را در نشست خبری اعلام کرد. پس از استعفای یحیی، مدیران پرسپولیس مخالفت خود را با این موضوع اعلام داشتند اما تاکنون گل محمدی بر سر موضع خود ایستاده و قصد جدایی از پرسپولیس را دارد.

در این بین شنیده می شود که مدیران این باشگاه علاوه بر متقاعد کردن گل محمدی با 2 مربی نام آشنا مذاکراتی انجام دادند که یکی از این گزینه ها دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی است. البته یکی از نزدیکان این مربی کروات در این خصوص اعلام داشت: «پرسپولیس هیچ مذاکره ای با اسکوچیچ نداشته و بعید می رسد که او راضی شود با یک تیم باشگاهی کار کند.»

با این اوصاف باید اسکوچیچ را از لیست سرخپوشان خط زد و به دنبال یک گزینه دیگر رفت که نام این فرد برانکوایوانکوویچ است. قطعا هیچ کدام از هواداران پرسپولیس دوران طلایی تیم محبوب خود را با این مربی کروات فراموش نمی کنند؛ مربی ای که سرخپوشان را به فینال آسیا رساند و چند بار با این تیم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد. البته پیش از استعفای یحیی صحبت هایی در خصوص حضور برانکو مطرح بود که در آن زمان این مربی کروات که در حال حاضر هدایت تیم ملی عمان را برعهده دارد، در گفت و گویی در خصوص بازگشت به پرسپولیس اعلام داشت که همه چیز ممکن است.

این صحبت برانکو نشان داد که این مربی کروات دوست دارد که دوباره به پرسپولیس بازگردد. علاوه بر این برانکو روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام داشت که آماده مذاکره با هر باشگاهی است. در این بین این مربی کروات چنین واکنشی به سوال خبرنگار «ایران ورزشی» داشت: «من شما را درک می کنم اما در حال حاضر در اردوی تیم ملی عمان هستم و تمام تمرکزم این است که با عمان در جام ملت ها حاضر شوم. قرارداد من با عمان بعد از جام ملت ها به پایان می رسد و پس از آن به پیشنهادهای دیگر فکر خواهم کرد.»

این صحبت های آقای پروفسور نشان می دهد که او پس از پایان جام ملت ها در صورت پیشنهاد از پرسپولیس به نیمکت این تیم بازخواهد گشت. او رابطه بسیار خوبی با هواداران پرسپولیس دارد و همیشه در خصوص دوران حضورش در پرسپولیس به نیکی یاد می کند. با این شرایط به نظر می رسد که پس از پایان کار برانکو با تیم ملی عمان در جام ملت ها، او به ایران بازخواهد گشت تا خاطرات گذشته خود را با پرسپولیس دوباره تکرار کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران