منهای فوتبال

2587
حدادی:قضاوت با مردم!

انتظارها به سرآمد؛اسطوره بسکتبال به ایران برگشت

حدادی:قضاوت با مردم!

شش سال از آخرین باری که حامد حدادی در رقابت‌های لیگ بسکتبال ایران به میدان رفته بود،می‌گذرد و حالا بعد از سال‌ها حضور در لیگ بسکتبال چین،قرار است در این فصل برای نفت آبادان به میدان برود.

پریسا غفاری؛ حامد حدادی ستاره تکرار نشدنی بسکتبال ایران تصمیم به بازگشت گرفت تا دیگر لژیونر نباشد و این بار برای هم استانی های خود بازی کند.

حدادی این بار در نفت آبادان

حامد حدادی تابستان امسال، پس از جام جهانی بسکتبال از تیم‌ملی خداحافظی کرد و بعد از پایان کارش در چین و چندماه استراحت، قرار است کارش را در لیگ ایران آن هم در ۳۸ سالگی از سربگیرد. مصدومیت از ناحیه آشیل باعث شده بود تا ستاره بلندقامت بسکتبال کشورمان در جام‌جهانی برای تیم ملی با درد بازی کند، اما اسطوره دوباره برگشته است. او پیش از این یک دوره نفت‌آبادان را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کرده بود، حالا بار دیگر به آبادان رفت تا با هم استانی های خود بازی کند.

سامری:حدادی جواهری برای ماست

حماد سامری، سرمربی نفت آبادان با شادمانی از حضور حامد حدادی در ترکیب تیمش برای فصل جاری گفت:«او امسال در جام جهانی با تیم ملی بازی کرد و باید با تمریناتی که دارد به هماهنگی با ما برسد. حدادی با توجه شرایط خودش و تیم نفت یک جواهر برای ما محسوب می‌شود و عجله‌ای نداریم که زود بازی کند و صبر می‌کنیم کم کم خودش را وفق دهد و هماهنگ شود.»

حدادی: قضاوت با مردم !

با مشخص شدن ماندن حامد حدادی در ایران خیلی از تیمها خواستار جذب او شدند ولی هیچ کدام از این باشگاه ها نتوانستند او را جذب کنند به جز نفت ابادان.البته در این میان مهران حاتمی و ذوب اهن جلساتی را با وی برگزار کردند ولی با توجه به اتفاقات و صحبتهایی که میان باشگاه اصفهانی و حدادی رقم خورد ملی پوش اسبق کشورمان ترجیح داد تا دیگر به تیم اصفهانی نرود.

ستاره بسکتبال کشورمان در این خصوص می گوید:«من یکی و دوبار به اصفهان رفتم و آقای حاتمی هم با من گفت و گو کردند ،من هم با توجه به قدمت ذوب آهن خوشحال می شدم که کنار این تیم باشم.ولی مسئولین این باشگاه ابتدا درخواست کردند که من تست پزشکی بدهم و برای پایین اوردن مبلغ قرارداد به من گفتند که تو مصدوم هستید.این بازیهایی بود که این باشگاه دراورد.در ضمن قرار بود دوشنبه به تهران بیایند ولی من گفتم لازم نیست بیایید من دیگر به ذوب اهن نمی ایم.آنها داستان از خودشان درست کرده اند و قضاوت را به مردم می سپارم که ببینند من مصدوم هستم یا خیر؟»

حامد حدادی در ادامه پیوستنش به نفت ابادان را تایید می کند و می گوید:«بدون هیچ شرط و شروطی به نفت آبادان پیوستم و خوشحالم که می توان بار دیگر کنار هم استانی های خود بازی کنم.به هر حال من بسکتبال را از اینجا شروع کردم و برایم خیلی لذت بخش است که بتوانم کنار تیمی کار کنم که برای بسکتبال استانم تلاش می کند.باور کنید من حتی قراردادم را نخواندم و با اعتماد به یکدیگر امضاء کردم.»

کاپیتان اسبق تیم ملی در پاسخ به این سئوال که مسئولیت سنگینی دارد،خیلی صریح پاسخ داد:«بله 100 درصد همین است.من بازیها را نگاه می کردم.آبادانی ها در لیگ بدون خارجی هستند ولی خیلی خوب و هماهنگ بازی می کنند.هر چند تیم دیر بسته شد ولی حماد سامری همیشه بازیهای تیمی ارائه می دهد. البته من مدتی است از بازیها دور بوده ام و امیدوارم بدنم یاری کند. برای موفقیت تیم تمام سعی و تلاشم را می کنم.ولی اول آنها به من کمک کنند تا به خوبی برگدم.ما یک خانواده هستیم و با صادرشدن ITC بزودی با آنها همراه می شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال