فوتبال ایران

2660
قرارداد 500 هزار دلاری پروفسور با پرسپولیس!؟

نژادفلاح: برانکو براساس قیمت سایر مربیان ایرانی قرارداد می بندد

قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری پروفسور با پرسپولیس!؟

در روزهای اخیر صحبت های زیادی در خصوص بازگشت برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس مطرح شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ پس از جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، صحبت های زیادی در خصوص بازگشت برانکو ایوانکویچ، سرمربی کنونی عمان به جمع سرخپوشان مطرح شد. در این بین برخی رسانه ها مدعی هستند که این مربی کروات برای حضور در پرسپولیس ۲ میلیون دلار می خواهد. البته برانکو این رقم را تنها برای خودش نمی‌خواهد و در مجموع رقم پیشنهادی او و کادرش شامل ۲ میلیون دلار می‌شود. کادر او شامل یک مربی دروازه‌بانی، یک مربی بدنساز و یک آنالیزور می‌شود که در پرسپولیس، الاهلی عربستان و تیم ملی عمان همراهش بودند.

در این بین دیروز محمد‌حسین نژادفلاح، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص مبلغ قرارداد برانکو با این تیم گفت: «برانکو پیش از حضور در پرسپولیس، قیمت مربیان ایرانی را می دانست و مبلغ قراردادش را براساس رقم سایر مربیان حاضر در لیگ برتر در نظر می گیرد.»

امسال قرارداد یحیی گل محمدی با پرسپولیس 25 میلیارد تومان است و با توجه به این نکته که برانکو براساس رقم مربیان لیگ برتری قرارداد می بیند، این مربی کروات با مبلغی حدود 500 هزار دلار هدایت تیم پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت. حال باید دید این مربی نام آشنا با این مبلغ با پرسپولیس قرارداد خواهد بست یا اینکه برای حضور در جمع سرخپوشان رقم بالاتری درخواست خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران