منهای فوتبال

2705
وفایی‌پور در زاگرب سوادکوهی در یاریگین!

تصمیم عجیب کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد

وفایی‌پور در زاگرب سوادکوهی در یاریگین!

کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در حالی هادی وفای‌پور را برای حضور در تورنمنت زاگرب انتخاب کرد که تصمیمی برای علی سوادکوهی نگرفت.

به گزارش ایران ورزشی- تیم ملی کشتی آزاد با 11 کشتی‌گیر راهی تورنمنت دارای رنکینگ زاگرب شد اما علی سوادکوهی در این تیم حضور نداشت. علی سوادکوهی در قهرمانی کشور به مدال نقره رسید اما با نظر کادرفنی فقط هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم به کراواسی اعزام شد. 

تصمیم کادرفنی تیم ملی این بود که تا پیش از حضور تیم ملی کشتی آزاد ایران در قهرمانی آسیا و گزینشی آسیایی که هر دو رقابت نیز فروردین سال آینده در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شوند، کشتی‌گیران منتخب قهرمانی کشور و چند نفری که از حضور در این رقابت‌ها معاف بودند، در سه تورنمنت اوپن کرواسی و همچنین یاریگین روسیه و یاشاردوغوی ترکیه محک می‌خورند.

اولین مسابقه زاگرب است که 11 آزادکار روانه این رقابت‌ها شده‌اند و بعد از این رقابت‌ها دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از بیست‌وهفتم دی ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود اما هنوز مشخص نشده که در دو ترونمنت دیگر چه کسانی به میدان می‌روند.

شاید با توجه به وضعیتی که وزن 86 کیلوگرم دارد، این توقع وجود داشت که علاوه بر وفایی‌پور، علی سوادکوهی هم به تورنمنت زاگرب اعزام شود اما این اتفاق رخ نداد.

البته مسابقه بعدی که تیم ملی کشتی آزاد در پیش رو دارد جام یاریگین است که دهه اول بهمن در روسیه برگزار می‌شود. شتی‌گیرانی چون علی خرمدل، عادل پناهیان، علی سوادکوهی، مبین عظیمی، مهدی حاجیلوئیان و سالار حبیبی کاندیدای حضور در این رقابت‌ هستند.

شاید بهتر بود که سوادکوهی و وفایی‌پور با هم به زاگرب اعزام می‌شدند.

تعداد دیگری از کشتی‌گیران نیز در ادامه در جام یاشاردوغو محک می‌خورند تا در نهایت همه کشتی‌گیرانی که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی آسیایی در قرقیزستان کشتی بگیرند، پیش از آن در تورنمنتی بین‌المللی حضور پیدا کرده باشند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال