منهای فوتبال

2753
نوروزی: رویداد بزرگ MMA در کیش برگزار می‌شود؛ خوب نیست فایترها از جیب‌شان هزینه کنند

نوروزی: رویداد بزرگ MMA در کیش برگزار می‌شود؛ خوب نیست فایترها از جیب‌شان هزینه کنند

برگزار کننده رقابت‌های MMA و دبیر پیشین لیگ این رشته، گفت: رویداد بزرگی را اردیبهشت ماه در کیش برگزار می‌کنیم تا به تجارب فایترهای‌ کشورمان افزوده شود.

به گزارش ایران ورزشی؛ امید نوروزی در خصوص برنامه پیش‌روی‌ MMA، گفت: اردیبهشت ماه سال آینده بزرگترین رویداد بین‌المللی MMA را با حضور قهرمانان متعدد در کیش برگزار می‌کنیم که بزرگترین مسابقه در خاورمیانه خواهد بود.

برگزار کننده رقابت‌های MMA، گفت: جوانان مستعد و توانمندی در این رشته داریم و خیلی برنامه ها داشتیم که متاسفانه اجرایی نشد.دبیر لیگ MMA بودم، اما به دلیل مشکلات شخصی با فدراسیون رزمی، ماه گذشته استعفا دادم. لیگی که برگزار نشود، چه سودی دارد؟

نوروزی در ادامه گفت: اکنون مسابقاتی را برگزار می‌کنیم که به سود جوانان رزمی‌کار و جامعه ورزش باشد. در این مسیر، دوستان خوبی کنارمان هستند و جا دارد از زحمات و حمایت‌های سروش و صدرا هاشمی تشکر کنم.

اوگفت: تجارب زیادی از مسابقات خارج از کشور در نحوه برگزاری به دست آوردیم و آن را در مسابقات داخلی به اجرا گذاشتیم. هدف این است که فایترها و جوانان ما مجبور نشوند از جیب خودشان هزینه کرده و در مسابقات سطح پایین خارجی شرکت کنند که آورده‌ای‌ برای آنان نداشته باشد.

نوروزی گفت: باید جوانان ما مبارزات متعددی‌ داشته باشند. وقتی آنها میدان نمی‌بینند نباید توقع موفقیت از آنان برود و اکنون بهترین مسیر برگزاری مسابقات مناسب داخلی است تا نفرات به تجارب لازم برسند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال