اخبار

2777
شیخ‌سلمان: جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، جام «اولین‌ها» خواهد بود

شیخ‌سلمان: جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، جام «اولین‌ها» خواهد بود

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) گفت: جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴، جام «اولین‌ها» خواهد بود و در خاطره‌ها خواهد ماند.

به گزارش ایران ورزشی؛ در حالیکه توجه عاشقان فوتبال دوباره به دوحه معطوف شده است، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای ۲۴ تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت دارد.

دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا، جمعه هفته جاری ۲۲ دی‌ماه در ورزشگاه زیبای لوسیل دوحه بین تیم‌های قطر میزبان مسابقات و لبنان برگزار خواهد شد.

شیخ سلمان در این خصوص، گفت: می‌دانم تیم‌ها، بازیکنان و صدها میلیون هوادار پرشور در سراسر جهان مشتاقانه منتظر آغاز این مسابقات بودند و اکنون در فاصله نزدیکی به آغاز هستیم. از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌ها، بازیکنان و مسئولان آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئن هستم که شاهد نمایش‌های الهام‌بخشی خواهیم بود که پیشرفت بی‌شمار فوتبال آسیا را به جهانیان ثابت کند.

وی افزود: این مسابقات قطعا رویدادی بی‌عیب و نقص خواهد بود چراکه میزبان، سازماندهی بزرگی انجام داده است. پیش از این توان قاره آسیا را برای میزبانی‌های بزرگ ثابت کرده‌ایم و اکنون می‌خواهیم پرواز بلند فوتبال قاره کهن را دوباره به همه دنیا نشان دهیم.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، ادامه داد: یک سال پیش، قطر میزبان بزرگترین جام جهانی فوتبال بود و اکنون آماده برگزاری بهترین دوره جام ملت‌های آسیا است.

در ادامه او شیخ سلمان همچنین به استفاده از فناوری آفساید نیمه خودکار (SAOT) و کمک داور ویدئویی تاکید کرد و گفت: VAR در تمام ۵۱ مسابقه، استفاده خواهد شد. با این تفاسیر و مراسم افتتاحیه‌ای که خواهید دید، مطمئن هستم که جام ملت‌های قطر، جام اولین‌ها خواهد بود.

شیخ‌سلمان اضافه کرد: از لحظه‌ای که قطر به عنوان میزبان انتخاب شد، می‌دانستیم که این دوره از جام‌ ملت‌های آسیا، نخستین دوره‌ای خواهد بود که در ورزشگاه‌های جام جهانی برگزار خواهد شد. ما همچنین در معتبرترین رقابت مردان در قاره آسیا، برای نخستین بار از داوران زن استفاده خواهیم کرد. مطمئن هستم که جام ملت‌های ۲۰۲۴ به‌عنوان بهترین ساعات فوتبال آسیا در خاطره‌ها خواهد ماند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار