منهای فوتبال

2806
انتخابی بدون انتخابی

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در ترکیه مشخص می‌شود

انتخابی بدون انتخابی

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بدون برگزاری انتخابی برای المپیک پاریس مشخص می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی؛ ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در المپیک پاریس، در جام وهبی امره ترکیه مشخص خواهد شد.

دانیال سهرابی در ۶۷، امیر عبدی در ۷۷، علیرضا مهمدی در ۸۷، مهدی بالی در ۹۷ و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ۵ فرنگی‌کار اعزامی ایران به تورنمنت رنکینگ کرواسی خواهند بود که با هدایت حسن رنگرز و حسن حسین‌زاده و یکی از مربیان سازنده عازم این رقابت‌ها خواهند شد.

اعزام ۵ فرنگی‌کار ایران به این رقابتها در شرایطی است که کادر فنی تیم ملی قصد دارد ترکیب نهایی ایران برای حضور در المپیک پاریس را در تورنمنت وهبی امره ترکیه انتخاب کند. قرار است تمامی نفرات نخست رقابت‌های قهرمانی کشور به همراه نفرات اصلی تیم ملی در ترکیه به میدان بروند. 

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که در سال‌های گذشته بارها از محمد بنا انتقاد می‌شد که چرا انتخابی نمی‌گذارد؟ محمد بنا تیم خود را در چندین تورنمنت محک می‌زد و اگر گره‌ای هم می‌ماند در نهایت با برگزاری انتخابی نفر برتر معرفی می‌شد اما با این‌حال او بارها مورد هجمه بود که چرا انتخابی نمی‌گذارد اما حالا ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی قرار است در جام وهبی امره معرفی شود. 

آن‌هم در شرایطی که خبری از برگزاری مسابقه انتخابی نخواهد بود و نتیجه وهبی امره حکم به ملی‌پوش شدن کشتی‌گیران می‌دهد.  

آن‌هم در شرایطی که کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی از مدت‌ها پیش ۶ الی ۷ نفر را جدا کرده و برای آن‌ها اردو گذاشته و به نظر قرار است که ترکیب تیم اعزامی به المپیک هم از بین همین نفرات انتخاب شود. 

عجیب که جامعه کشتی در چند سال گذشته فریاد عدالت خواهی سر داده بود حالا سکوت کردند.  


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال