منهای فوتبال

2814
دور زدن قانون از فوتبال به کشتی رسید

قراردادهای یک میلیون تومانی در کشتی

دور زدن قانون از فوتبال به کشتی رسید

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی وجود قراردادهای عجیب یک تا ده میلیون تومانی در لیگ برتر کشتی را تایید کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ نشست خبری رئیس سازمان لیگ کشتی در حالی برگزار شد که افشای قراردادهای یک تا ده میلیون تومانی کشتی‌گیران خبرساز شد. 

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی در واکنش به شکایت برخی کشتی‌گیران از تیم‌ها به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان گفت:" تیم‌ها به قراردادی که در سازمان لیگ ثبت کردند به خوبی عمل کردند. اگر کشتی‌گیری اعتقاد دارد که قراردادش را کامل دریافت نکرده به توافق تیم‌ها با کشتی‌گیران مربوط است که در سازمان لیگ ثبت نشده است." 

حمید یاری با پاسخ به این‌که مگر توافقی بین کشتی‌گیران و تین‌ها بوده که در سازمان لیگ ثبت نشده باشد؟ ادامه داد:" بله متاسفانه برخی قراردادها شفاف نیست. قرار داد یک میلیون تومانی تا ده میلیون تومانی هم داشتیم و این شاید واقعی نباشد. البته ما به توافق تیم‌ها و کشتی‌گیران ورود نمی‌کنیم اما آن‌چیزی که در سازمان لیگ ثبت شده نشان از عمل کردن تیم‌ها به تعهداتشان دارد." 

وجود این قراردادها به سوژه مهم این روزها تبدیل شده ؛ بحثی که در فوتبال به دلیل سقف قرارداد سر و صدا کرد. اگرچه در کشتی هنوز چیزی به نام سقف قرارداد وجود ندارد اما مشخص است که این نوع قراردادها برای دور زدن قانون امضا شده و نشان می‌دهد که شاید  برخی از کشتی‌گیران و تیم‌ها برای فرار مالیاتی چنین تصمبمی گرفتند هر چند که رئیس سازمان لیگ این موضوع را تکذیب می‌کند. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال