منهای فوتبال

2837
گرگانی ها آزادی را جهنم لبنان می کنند!

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا- تهران

گرگانی ها آزادی را جهنم لبنان می کنند!

تیم شهرداری گرگان در چهارمین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا فردا برابر ساجس لبنان به میدان می‌رود.

به گزارش ایران ورزشی؛شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی امروز از ساعت ۱۹:۱۵  در سالن آزادی برگزار می‌شود و تیم ایرانی به دنبال حفظ تسلط خود بر باشگاه لبنانی است و می‌خواهد روند شکست‌ناپذیری خود را به 4 برساند.

البته بازی برگشت این دو تیم برای گرگانی‌ها ممکن است آسان‌تر از دور رفت نباشد چرا که ساجس تغییراتی را در ترکیب خارجی‌های خود ایجاد کرده است. هر چند پیر جکسون امتیازآورترین بازیکن آنها تیم را ترک کرده و رفته ولی دیگر بازیکنان آن سهم بسزایی در بازی‌های اخیر نماینده لبنان داشته‌اند. بخصوص سنتر سودانی که در تیم ملی این کشور هم عضویت دارد و قابلیت‌های فنی بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشته است اما باید دید این بازیکن می‌تواند مقابل ارسلان کاظمی، سالار منجی و پله عرض اندام کند یا خیر؟

همچنین قرار است هواداران متعصب گرگانی سالن آزادی را پر کنند تا به حریف لبنانی نشان دهند که تعداد طرفداران ایرانی خیلی بیشتر از آنهاست و میدان را برای ساجس جهنم خواهند کرد. در نهایت باید گفت تیم شهرداری گرگان در صورت برد در این بازی خیالش از صدرنشینی و صعود مستقیم به نیمه نهایی راحت خواهد شد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال