منهای فوتبال

2843
مورنت فصل  NBA را از دست داد

بعد از ۲۵ جلسه محرومیت این بار مصدومیت

مورنت فصل NBA را از دست داد

ممفیس گریزلیز در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد، جا مورنت پوینت گارد ارزشمند آن‌ها ادامه فصل ۲۰۲۳/۲۴ را به دلیل پارگی لابروم از دست خواهد داد.

به گزارش ایران ورزشی؛بیانیه رسمی فرنچایز ممفیس گریزلیز به شرح زیر است: «مورنت در تمرین روز شنبه دچار ساییدگی شانه راست شد. به دنبال درد و بی‌ثباتی مداوم، مورنت تحت  MRI قرار گرفت که طی آن پارگی لابرال زیرین را نشان داد.مورنت تا پایان فصل مورد جراحی قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود از فصل 2024/25 بهبودی کامل پیدا کند.»

این یک خبر ویرانگر برای گریزلیز است، که در نهایت پس از شروع متزلزل در لیگ در حال پیشرفت نسبی بودند. جا مورنت پس از پایان دوران محرومیتش؛ 9 بازی را برای ممفیس به میدان رفت و میانگین 25.1 امتیاز، 8.1 اسیست و 5.6 ریباند را به ثبت رساند، در طی این 9 بازی رکورد ممفیس 6 برد _ 3 باخت بود.

پیش از این، مورنت یک تمدید قرارداد 5 ساله به ارزش 193 میلیون دلار را با ممفیس گریزلیز در سال 2022 امضا کرده بود. وی فصل 2023/24 را با 25 جلسه محرومیت به دلیل حمل سلاح گرم آغاز کرد و زمانی که بازگشت بازی‌های موثری را برای تیم تیلر جنکینز انجام داد اما مصدومیت گریبانگیرش شد تا فصل 2023/24 به یک نقطه‌ی تاریک در کریر او ثبت شود.

فصل جاری یک فصل شکست خورده برای ممفیس تلقی می‌شود چرا که آن‌ها اکنون با رکورد 13 برد _ 23 باخت در رتبه سیزدهم جدول کنفرانس غرب حضور دارند و بعید است حتی بتوانند حضور در پلی‌این را نیز میسر سازند و نداشتن بازیکنان کلیدی همچون جا مورنت به همراه استیون آدامز و برندن کلارک باعث می‌شود تا آن‌ها نتوانند در کنفرانس غرب که رقابت بسیار حساس است، کار خاصی از پیش ببرند.

تنها نکته مثبت این فصل ممفیسی‌ها درخشش دزموند بین و جرن جکسن‌ جونیور است، آن‌ها در مسیر پیشرفت خود بسیار خوب کار کرده‌اند و باعث دلگرمی هواداران‌شان بوده‌اند. مطمئنا فصل آینده با بازگشت بازیکنان مهم گریزلیز در کنار دزموند بین و جکسن‌ جونیور آن‌ها به یک تیم مهلک تبدیل خواهند شد.

البته ممفیس می‌تواند این فصل سعی کند به رتبه‌های پایین‌تر کنفرانس غرب برسد تا بتواند شانس بهتری در دریافت پیک‌های درفت سال 2024 داشته باشد. ضمن اینکه در حال حاضر ممفیس دارای یک پیک ششم راند اول درفت در سال 2024 خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال