فوتبال جهان

2862
اعتراف سیمئونه بعد از شکست مقابل رئال مادرید

اعتراف سیمئونه بعد از شکست مقابل رئال مادرید

دیگو سیمئونه بعد از شکست تیمش در دربی مادرید، رئال را شایسته برد در این بازی دانست.

به گزارش ایران ورزشی/ سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید بخ رغم اینکه  از نمایش شاگردانش در دیدار برابر رئال مادرید راضی است حریف را شایسته پیروزی در این بازی دانست.

دیگو سیمئونه بعد از شکست 5-3 مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در نشست خبری  گفت: «بازی خوبی رابه نمایش گذاشتیم و تا آستانه پیروزی پیش رفتیم. باید از بعضی از اتفاقاتی که در بازی رخ داد درس بگیریم و اشتباهات خود را تکرار نکنیم البته نکات مثبت تیم بیش‌تر از نکات منفی بود. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان درباره آن‌ها صحبت کرد.»

سیمئونه  هم چنین درباره عملکرد ضعیف تیمش در خط دفاعی گفت: «شاید این به خاطر عملکرد ضعیف من باشد که نتوانستم بازیکنان را در بهترین شکل آماده این بازی کنم.

به نظرم ما انرژی خوبی در این بازی داشتیم و بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. بازیکنان اتلتیکو مادرید هر آنچه را که در توان داشتند گذاشتند. این بازی نشان داد که نیاز به بهتر شدن داریم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان  حریف را تیم برتر زمین دانست: «این بازی به پایان رسید و ما شکست خوردیم هر چند که می توانستیم به پیروزی هم برسیم. به نظرم رئال مادرید بازی بهتری را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی هم بود.»

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان