کشتی و وزنه‌برداری

2896
دیدار هاشمی با لالوویچ در صربستان

حضور وزیر ورزش و جوانان در اتحادیه جهانی کشتی

دیدار هاشمی با لالوویچ در صربستان

کیومرث هاشمی وزیر ورزش وجوانان در سفر خود به کشورصربستان قرار است ضمن دیدار و گفت وگو با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی، بازدیدی از ظرفیت ها وتوانمندی این مجموعه جهانی برای همکاری مشترک آتی داشته باشد.

به گزارش ایران ورزشی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ایران صبح امروز (پنج‌شنبه) به منظور امضای تفاهم‌نامه با همتای صرب خود و همچنین بازدید از اماکن ورزشی و اکادمی ورزشی و طب ورزشی این کشور با استقبال معاون وزیر ورزش صربستان وارد بلگراد شدو هاشمی در بدو ورود به صربستان به تشریح برنامه‌های خود در این سفر پرداخت.

یکی از مهمترین برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان دیدار با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی است. هاشمی در این خصوص گفت:با توجه به اهمیت رشته کشتی و برنامه‌هایی که برای المپیک پاریس داریم، تصمیم گرفتم با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی در زادگاه او دیدار و گفت‌وگو کنم. این دیدار هماهنگ شده و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در آن حضور دارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به صربستان، بازدید از مرکز سنجش و پزشکی بلگراد در صربستان در دستور کار قرار داده است. وی همچنین از خانه فوتبال صربستان نیز بازدید بعمل خواهد آورد. خانه فوتبال صربستان یکی از سه خانه مهم فوتبال اروپا است. ضمنا کیومرث هاشمی قرار است سوای برنامه های بازدیدی که دارد نشستی هم با رئیس کمیته ملی صربستان داشته باشد. زیرا این دیدارها می‌تواند به تقویت ورزش ایران و صربستان کمک کند.

کیومرث هاشمی در این خصوص می گوید:«یکی از مهمترین اهداف ما از این سفر با توجه به روابط سیاسی خوب دو کشور ایران و صربستان امضای تفاهم‌نامه ورزشی بین دو کشور است. برنامه‌هایی که تدارک دیده شده برای این سفر به تقویت روابط دو کشور ایران و صربستان کمک خواهد کرد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری