فوتبال ایران

2920
قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل فلسطین؟

قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل فلسطین؟

درخشش مهدی قایدی مقابل اندونزی باعث شده تا امیرقلعه نویی برای بازی دادن به قایدی در ترکیب اصلی بازی با فلسطین وسوسه شود.

به گزارش ایران ورزشی،  در دو بازی اخیر تدارکاتی تیم ملی استقلالی‌ها خوش درخشیدند و توانستند عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد. در بازی با بورکینا فاسو امید ابراهیمی که سابق برای استقلال بازی می‌کرد و اکنون نیز به شدت مورد توجه جواد نکونام است گل برتری ایران مقابل بورکینافاسو را به ثمر رساند.  

در بازی با اندونزی هم که آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی به حساب می‌آمد، علاوه بر روزبه چشمی که در نیمه اول برای تیم ملی گل زد، مهدی قایدی نیز 2 از مجموع ۵ گلی که در آن بازی وارد دروازه اندونزی شد را به ثمر رساند.


تیم ملی به زودی در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا باید مقابل تیم ملی فوتبال فلسطین بازی کند که آمادگی همه بازیکنان از اهمیت بسیاری برای سرمربی تیم ملی برخوردار خواهد بود و چنانچه بازیکنان حاضر در فرم بدنی مطلوب باشند، سرمربی تیم ملی دغدغه‌ای بابت موفقیت در جام ملت‌ها نخواهد داشت.

با توجه به درخشش استقلالی‌های کنونی و سابق در تیم ملی، امیر قلعه‌نویی که خود نیز سابقه مربیگری و بازی در استقلال را دارد خیالش آسوده‌تر خواهد شد و احتمالا میدان را برای این دست بازیکنان باز خواهد گذاشت.

احتمال دارد در بازی اول تیم ملی که آزمون هم نیست امیرقلعه‌نویی از وجود مهدی قایدی بهره بگیرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران