فوتبال ایران

294
یحیی بلد نبود برخلاف مورایس چطور از اسدی بازی بگیرد

سعید نعیم آبادی:درویش چاره ای ندارد جر اینکه با یحیی همراهی کند

یحیی بلد نبود برخلاف مورایس چطور از اسدی بازی بگیرد

سعید نعیم آبادی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است چند بازیکن مصدوم و کنار رفتن پور علی گنجی به دلیل آسیب دیدگی شدید و روی فرم نبودن  بازیکنانی مانند ترابی که هنور امادگی بالای مد نظر را پیدا نکرده اند در کنار سایر مواردو مشکلات پیش امده به پرسپولیس لطمه زده است.

 

ناصر قراگزلو -سعید نعیم آبادی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در تیمهای بزرگ وپرطرفدار این هواداران هستند که تکلیف مدیر و سر مربی تیم را مشخص می سازند .

*چرا پرسپولیس در چند  بازی متوالی به برد نرسیده و نتایج قابل قبولی کسب نکرده است ؟

چند مساله مهم در این بین وجود دارد که بر روی تیم تاثیر منفی گذاشته است مثلا پرسپولیس چند بازیکن مصدوم داشت که در راس انها پور علی گنجی قرار داشت که بیرون ماندنش به تیم لطمه زد جدا از اینکه بازیکنی مانند ترابی با وجود اینکه از مصدومیت رهایی یافت و برگشت قادر نبودکه ان کیفیت خوب همیشگی خودش را ارایه دهد و به نوعی سر حال نبوده است به همه این مشکلات زمانی که ما مصدومیت امیری را که مدتها بودحضور نداشت و دوباره مصدوم شد را در نظر می گیریم به این نتیجه می رسیم که تیم کاملی در اختیار سر مربی قرار نداشته است .

*در بازی مقابل  سپاهان چرا پرسپولیس نتوانست موقعیت های خوبی را بسازد  و بازی که انتظار می رفت را به نمایش بگذارد ؟!

به نظرم یکی از بزرگترین عواملی که منجر به این شد که پرسپولیس نتیجه نگیرد و در مقابل سپاهان بازی خوبی را به نمایس بگذارد حضور 7 بازیکن سابق پرسپولیس در تیم سپاهان بود که همگی در ترکیب سپاهان خیلی خوب کار کردند و دیدید که در راس انها رضا اسدی قرار داشت که موفق شد گل خیلی خوبی به بیرانوند بزند همان بازیکنی که یحیی بلد نبود از او بازی بگیرد اما در طرف مقابل مورایس خیلی خوب از او بازی گرفت و موجب برد تیمش در دیدار شش امتیازی شد .

*چرا جریمه ای که درویش برای تیمش در نظر گرفت خیلی داستان و حرف و حدیث همراه خودش داشت ؟!

نقطه مقابل پاداش به نوعی جریمه است اما این به ان معنی نیست که بااولین باخت تیم در لیگ برتر تیمتان را جریمه کنید و به نوعی روحیه گادر و بازیکنان تیمتان را پایین بیاورید و در کنار این مساله خودتان زمینه درست کردن حاشیه های زیادی در تیمتان شوید که هنوز هم به نوعی دامن تیم را گرفته و به شکل کامل از ان خارج نشده است .

*اما به نظر مشکل اصلی پرسپولیس مشکل یحیی با مدیر عامل تیم است که قبل از شروع فصل تاکنون به نوعی به شکل پنهان و آشکار وجود داشته است ؟!

واقعا این مساله خیلی بد است که در تیم اول ایران که بیشترین قهرمانی ها در چند سال اخیر داشته مدیرش با سرمربی اش مشکل داشته باشد و در این بین به هر حال شاید بهتر باشد وزارت  ورزش اگر مشکل دو شخص اول فنی و اجرایی پرسپولیس حل نشود به نوعی بهترین تصمصم را بگیرد .در باشگاههای پر هوادار هم به نوعی طرفدار تیم هست که در خصوص مربی و مدیریت حرف اول و آخر را می زند به همین دلیل اگر هوادار یحیی را می خواهد وزارت ورزش باید درویش را که کارمند است را تغییر دهد و اگر هواداران یحیی را نمی خواهند که قطعا وزارت در صورت ادامه دار شدن این جنگ داخلی قطعا به جای یحیی باید مربی دیگری را جذب کند در کنار این دو موضوع یک اصل دیگر هم وجود دارد که طرفین می توانند با هم کنار بیایند تا با اتحاد و همدلی شرایط پرسپولیس خیلی خوب پیش برود .

*اما به نظر می رسد در شرایط فعلی که بازیکنان با سر مربی تیم هماره هستند مدیریت باید با سر مربی تیم همراه شود ؟!

به نظر می رسد درویش مجبور است که عقب نشینی کند چون قادر به برکناری یحیی نیست و در پرسپولیس و استقلال هم همان طور که گفتم تماشاگر تصمصم می گیرد و وزرات ورزش هم طبق خواسته هوادار و مردم بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ خواهد کرد .

*در خصوص بازی بسیار مهم و تاثیر گذار پرسپولیس مقابل النصر چقدر به نتیجه گیری پرسپولیس امیدوارید ؟

درست است که النصر صعودش قطعی شده است و شاید این تصور به وجود آید که این تیم از روی شکم سیری مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد اما با این وجود من فکر می کنم ما بتوانیم از سد تیم النصر بگذریم مگر اینکه معجزه ای شود و ما بتوانیم از سد پر ستاره در عربستان بگذریم تا شانس صعودمان را افزایش دهیم .

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران