فوتبال جهان

2979
سرمربی تاجیکستان: ما را حذف‌شده ندانید!

این یک حضور تاریخی برای کل کشور است؛

سرمربی تاجیکستان: ما را حذف‌شده ندانید!

سرمربی آلمانی تاجیکستان از جاه‌طلبی خود و شاگردانش صحبت می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی؛ پیتر سیگرت، سرمربی تیم ملی تاجیکستان، تأیید کرد که در اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا 2023 و فردا در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه با تیم ملی چین در گروه اول که شامل قطر و لبنان و چین می‌شود، منتظر کسب نتیجه مثبت هستند.

این مربی در نشست خبری صحبت کرد و گفت: «از این حضور تاریخی خوشحالیم چرا که تاجیکستان اولین حضور خود در فینال جام ملت‌های آسیا را با این نسل به ثبت می‌رساند و بدون شک به دنبال استفاده از این لحظه برای رسیدن به هدف‌مان هستیم. از اولین بازی خود با تیم چین شروع می‌کنیم، که در آن سعی می‌کنیم حداکثر تلاش خود را انجام دهیم و من مصمم به انجام این کار هستم. ما مطمئن هستیم که این نسخه از همه جنبه‌ها متمایز خواهد بود.»

وی افزود: «تجربه خوبی دارم و در حال آماده شدن برای حضور متمایز هستیم. ما برای حضور هیجان‌زده هستیم و در بازی‌های قبلی در مسابقات مقدماتی و همچنین در تجارب دوستانه که در آن بازی کردیم، تجربه زیادی کسب کرده‌ایم. یک بازی تدارکاتی با تیم ملی هنگ‌کنگ داشتیم و امتحان خوبی بود چون سبک بازی آنها به تیم ملی چین نزدیک است و ما اعتمادبه‌نفس داریم. تیم ملی چین با سابقه عالی خود در سطح مسابقات قهرمانی قاره وارد مسابقات می‌شود، اما از هیچ تلاشی برای کسب بهترین نتایج در این دوره از مسابقات دریغ نخواهیم کرد.»

این مربی ادامه داد: «ما با اینکه دو بازیکن خود را نداریم اما عناصری را داریم که با آنها به دنبال جبران این غیبت‌ها هستیم، به خصوص که به عملکرد تیمی تکیه می‌کنیم و در مسابقات تنها به یک بازیکن تکیه نمی‌کنیم. بنابراین باید در مسابقات خود بجنگیم و از بازی با چین که به نظر ما رقیب سختی است، شروع می‌کنیم.»

وی توضیح داد: «این مسابقات ویژه خواهد بود و قطر همیشه در برگزاری خود خلاق است. باید از ابتدا تمرکز کنیم، روی تمام توانایی‌های بازیکنانمان سرمایه‌گذاری کنیم و از منابع قدرت خود بهره ببریم. ما از قبل حذف‌شده نیستیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان