منهای فوتبال

2988
هشتمی خدمتی در تفنگ سه وضعیت و سهمیه ای که پرید

هشتمی خدمتی در تفنگ سه وضعیت و سهمیه ای که پرید

نجمه خدمتی با هشتمی در تفنگ سه وضعیت زنان مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا سهمیه المپیک از دستش پرید.

به گزارش ایران ورزشی؛ در ششمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیای جاکارتا و انتخابی المپیک،  نجمه خدمتی بعداز اینکه در تفنگ بادی با رقابت در بخش ذخیره ها به رغم رکورد خوب و پنجمی ، چون در جدول اصلی نبود شانس حضور در المپیک و سهیه المپیک را از دست داد، امروز در فینال تفنگ سه وضعیت با ثبت رکورد ۵۸۷.۲۶ و پنجمی فینالیست شد تا شانسش را برای سهمیه المپیک محک بزند. او اما در کمال بدشانسی هشتم شد و دستش از سهمیه المپیک پاریس کوتاه ماند تاتیراندازان کره و قزاقستان با  ششمی و هفتمی سهمیه المپیکی شوند.  

تیم ملی تیراندازی ایران ۱۳ نماینده در مسابقات آسیایی توزیع سهمیه المپیک داشت که تیم ملی تپانچه بادی به مدال نقره و تیم میکس تفنگ بادی و تیم ملی تفنگ بادی زنان به مدال برنز رسیدند. سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان در فینال چهارم شد و نتوانست سهمیه المپیک بگیرد.

البته فاطمه امینی با قرارگرفتن در رده ششم تفنگ بادی سهمیه المپیک گرفت. 

مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۸ دی در جاکارتای اندونزی آغاز شده و تا ۲۸ دی ادامه دارد و آخرین مسابقه آسیایی کسب سهمیه المپیک پاریس در بخش تفنگ و تپانچه است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع خواهد شد. 

تیراندازی ایران تاکنون سه سهمیه المپیک پاریس گرفته است. هانیه رستمیان در ماده تپانچه ۲۵ متر و شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر صاحب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال