منهای فوتبال

3001
دبیر برای دیدار با لالوویچ به صربستان رفت

دبیر برای دیدار با لالوویچ به صربستان رفت

رئیس فدراسیون کشتی پس از همراهی چهار روزه تیم‌های ملی کشتی در زاگرب به منظور دیدار با رئیس اتحادیه جهانی، شب گذشته وارد صربستان شد.

به گزارش ایران ورزشی؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که به مدت چهار روز تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را در زاگرب کرواسی همراهی کرده بود، شب (جمعه) گذشته وارد بلگراد صربستان شد.

دبیر به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش امروز (شنبه) پس از بازدید از اماکن ورزشی شهر بلگراد، جلسه‌ای را در رابطه با مسائل کشتی با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار خواهند کرد.

گفته می‌شود یکی از مهمترین محورهای دیدار هاشمی و دبیر در دیدار با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی بحث بخشش یا تخفیف در محرومیت محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی ایران است. کاپیتان تیم ایران در حاشیه مسابقه جهانی ۲۰۲۳ بلگراد و در مبارزه محمدرضا گرایی با حریف ژاپنی، بطری آب معدنی را به روی تشک پرتاب کرد و همین موضوع باعث شد تا کشتی رضا با حریف ژاپنی برای مدتی به تعویق بیفتد. تنفس گرفتن برای پیشگیری از شکست برادر، برای محمدعلی هزینه زیادی داشت تا جایی که اتحادیه جهانی کشتی کاپیتان ایران را به صورت موقت تعلیق کند تا به این پرونده وی رسیدگی کند.

براساس رای کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی، محمدعلی گرایی به مدت یکسال از حضور در میادین کشتی محروم شد و می‌بایست مبلغ یک هزار فرانک سوئیس به اتحادیه جهانی کشتی پرداخت نماید. فدراسیون کشتی نیز به دلیل خطای ورزشکار، به پرداخت ۵ هزار فرانک سوئیس جریمه ملزم شد.

با این رای کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی وداع تلخی با دنیای قهرمانی پیش از المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال