string(63) "{"title":"","caption":"","location":["35.685745","51.4209478"]}"

اخبار

30188
عنایتی در خط استارت

نساجی دیگر به لیگ یک فکر نمی‌کند

عنایتی در خط استارت

صعود نساجی مازندران به لیگ برتر از هفته‌ها قبل یعنی دقیقاً از هفته‌های نخست این دوره از رقابت‌های لیگ آزادگان فوتبال مشخص بود. این تیم شروع بسیار خوبی در این رقابت‌ها داشت و توانست فاصله امتیازی بسیار خوبی را از سایر مدعیان بگیرد، اما یک حاشیه و غفلت جایگاه نساجی را متزلزل کرد و این تیم که فاصله امتیازی زیادی با رده‌های پایین داشت، حتی به رده دوم جدول نیز سقوط کرد و نگرانی‌ها درباره آینده نساجی بیشتر شد، اما نساجی دوباره وضعیت و روزهای خوبش را بازیابی کرد و توانست باز هم صدر جدول را از آن خود کند؛ هر چند فاصله امتیازی گذشته برای این تیم رقم نخورد، اما با عملکرد خوب شاگردان رضا عنایتی، این تیم زودهنگام صعودش به لیگ برتر را قطعی کرد.
در حالی که هنوز چهار بازی از لیگ آزادگان قوتبال باقی مانده، صعود مازنی‌ها به لیگ برتر و حضور دوباره آنها در این رقابت‌ها قطعی شده است. حالا با این شرایط رضا عنایتی و شاگردانش دیگر به لیگ یک فکر نمی‌کنند و در اندیشه لیگ برتر هستند. عنایتی خیلی زود و قبل از شروع نقل و انتقالات، شروع به جذب بازیکن برای رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال کرده است. او که تجربه حضور در لیگ برتر را هم دارد، به خوبی می‌داند که برای تداوم حضور در لیگ برتر باید ابزارهای لازم را داشته باشند. نساجی در نیم‌فصل رقابت‌ها هم بازیکنانی مثل محمد صابری‌پور مهاجم ۲۶ ساله و بلندقامت خیبر خرم‌آباد را به خدمت گرفت و در همان روزها با اسماعیل فلامرزی مدافع جوان سپاهان نیز قرارداد امضا کرد. حالا در روزهایی که خیال آنها از صعود راحت شده است، عنایتی اقدام به جذب افشین صادقی، وینگر جوان و ملی‌پوش زیر ۲۳ سال تیم پیکان کرده است، همچنین آنها محمود قائدرحمتی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم را نیز راهی مازندران کرده‌اند و با چند بازیکن دیگر نیز صحبت‌های مقدماتی انجام شده است. با این اوصاف عنایتی کارش را خیلی زود شروع کرده و قصد ندارد از قافله جذب بازیکنان عقب بماند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار