string(63) "{"title":"","caption":"","location":["35.685745","51.4209478"]}"
مریم پاسالار

مریم پاسالار

اخبار

30203
شش ووشوکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های سازمان همکاری شانگهای صعود کردند

شش ووشوکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های سازمان همکاری شانگهای صعود کردند

در پایان روز نخست مسابقات ووشو ساندا قهرمانی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) که در شهر آنلو چین برگزار شد، هر ۶ ملی‌پوش اعزامی ایران که امروز به میدان رفتند، موفق شدند به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند.

به گزارش ایران ورزشی، این مسابقات از صبح امروز در سالن ورزشی آنلو آغاز شد و نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است:

- سوگند سینکایی در وزن ۵۲- کیلوگرم زنان: با نتیجه دو بر صفر مقابل حریف ماکائویی به برتری رسید.
- مهدی کرمانی دروزن ۶۰- کیلوگرم مردان: با دیسکالیفه شدن حریف کامبوجی در راند نخست، پیروز شد.
- شجاع پناهی د وزن ۶۵- کیلوگرم: پس از پیروزی بر حریف قزاق، در دور دوم با نتیجه دو بر یک، سوریا سینگ از هند دارنده مدال برنز جهان و آسیا را شکست داد.
- عرفان محرمی دروزن ۷۰- کیلوگرم: با نتیجه ۲ بر صفر از سد قهرمان قزاقستانی جهان گذشت.
- سهیل موسوی دروزن ۷۵- کیلوگرم) و رضا کرمی در وزن ۸۰- کیلوگرم: هر دو با دیسکالیفه کردن حریفان خود از قزاقستان و افغانستان، جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کردند.

بر اساس برنامه، فردا علاوه بر برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال این ۶ ورزشکار، سوگند سلیمی و دیانا رحیمی، دیگر نمایندگان کشورمان، نیز مبارزات خود را از صبح آغاز خواهند کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار