منهای فوتبال

3025
مهمدی ستاره‌ای که رنگرز نمی‌خواست

تورنمنت کشتی فرنگی در کرواسی

مهمدی ستاره‌ای که رنگرز نمی‌خواست

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در اولین حضورش در این وزن توانست مدال نقره مسابقات بین‌المللی کراواسی را کسب کند.

به گزارش ایران ورزشی؛ در آخرین رقابت روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در زاگرب پایتخت کرواسی، علیرضا مهمدی، نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان در وزن 82 کیلوگرم، در دیدار نهایی برابر میلاد الیرزایف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

این اولین حضور علیرضا مهمدی در وزن 87 کیلوگرم است که با توجه به شکست نفراتی چون امیرعبدی و دانیال سهرابی، مهمدی ستاره تیم ملی در این مسابقات نام گرفت. او قبل از این در وزن 82 کیلوگرم کشتی گرفته بود و در این مسابقات به اصرار خودش و برای این‌که شانس حضور در المپیک را داشته باشد، کشنتی گرفت.

مهمدی در حالی برای حضور در وزن 87 کیلوگرم اصرار داشت که حسن رنگرز اصرار به اعزام او به مسابقات امیدهای جهان در وزن 82 کیلوگرم داشت. مهمدی اردوی تیم ملی را در اعتراض به تصمیم کادرفنی ترک اما به ناچار و بعد از لغو امیدهای جهان مهمدی به وزن 87 کیلوگرم آمد و حالا در مسابقات کراواسی به مدال نقره رسید تا خودش را به عنوان جدی در این وزن معرفی کند.

تیم ملی کشتی فرنگی هنوز سهمیه حضور در وزن 87 کیلوگرم را کسب نکرده و این امید است که مهمدی بتواند با عملکرد درخشان خود این سهمیه را به دست بیاورد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال