31
کارگری: درخشش کاروان فرزندان ایران دستاورد فنی و معنوی است

کارگری: درخشش کاروان فرزندان ایران دستاورد فنی و معنوی است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک امروز در مراسم استقبال از آخرین گروه کاروان فرزندان ایران در بازیهای پاراآسیایی هانگژو گفت:بدون تردید این موفقیت یک دستاورد فنی و معنوی است.

غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران  که برای استقبال از آخرین گروه کاروان بازیهای پاراآسیایی به فرودگاه رفته بود گفت:« همه خانواده پارالمپیک، اعم از فدراسیون های پارالمپیکی، هیات های استانی پارالمپیکی، ورزشکاران، سرپرستان، کادراجرایی پارالمپیک و فدراسیون ها از امروز  باید با جدیت برای سه رویداد مهم پیش رو آماده شویم.
بازی های پارالمپیک پاریس2024 پاریس، پنجمین دوره بازی‌های پاراجوانان آسیایی تاشکند 2025 و همچنین پنجمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ژاپن سه رویداد مهم و سختی هستند که نباید حتی یک روز را هم برای آماده سازی از دست بدهیم.»
 
او درباره موضوع فدراسیون جانبازان و توان یابان و آقای اسبقیان گفت: «بنده با آقای وزیر حتما صحبت می‌کنم. علی الظاهر آقای وزیر به ما کادو داده اند و یکی از روسای خوب فدراسیون های پارالمپیکی را از ما گرفتند.»
کارگری  دومی کاروان را دستاورد دانست: «دومی کاروان فرزندان ایران را به همه مردم تبریک می‌گویم، یقینا عنایت خداوند متعال، لطف حضرت زهرا(س) و دعای خیر مردم پشت این کاروان بوده است. بدون تردید این موفقیت یک دستاورد فنی و معنوی است.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های