منهای فوتبال

3128
سهمیه تاریخی ؛ شکار تیرانداز نوجوان اهداف پروازی ایران

سهمیه تاریخی ؛ شکار تیرانداز نوجوان اهداف پروازی ایران

محمد بیرانوند، تیراندازی اهداف پروازی ایران با یک تیر، هم مدال طلا را زد و هم سهمیه المپیک.

به گزاری ایران ورزشی؛ محمد بیرانوند، ملی پوش اهداف پروازی تراپ، با مدال طلا، رکوردشکنی و سهمیه المپیک در قهرمانی آسیای کویت، اسمش را در تاریخ تیراندازی ایران ماندگار کرد.  تیرانداز 15 ساله ایرانی که مدال برنز آسیا را در کارنامه اش دارد، با  ثبت رکورد ۱۲۱ و شکستن رکورد ایران  فینالیست شده بود، در فینال هم با پشت سر گذاشتن رقبایش هم مدال طلای آسیا را گرفت و هم اولین سهمیه تاریخی المپیک اهداف پروازی .محمد بیرانوند، ملی پوش اهداف پروازی تراپ، با مدال طلا، رکوردشکنی و سهمیه المپیک در قهرمانی آسیای کویت، اسمش را در تاریخ تیراندازی ایران ماندگار کرد.  تیرانداز 15 ساله ایرانی که مدال برنز آسیا را در کارنامه اش دارد، با  ثبت رکورد ۱۲۱ و شکستن رکورد ایران  فینالیست شده بود، در فینال هم با پشت سر گذاشتن رقبایش هم مدال طلای آسیا را گرفت و هم اولین سهمیه تاریخی المپیک اهداف پروازی .

در همین ماده بابک یگانه ۱۰۹ امتیاز سی‌وهشتم و امیرحسین آقازاده با ۱۰۸ امتیاز سی‌ونهم و اسماعیل باقری با ۱۰۴ امتیاز پنجاه‌ویکم شدند.

مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا از ۲۴ تا ۳۰ دی به میزبانی کویت در حال برگزاری است. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه المپیک تقسیم می‌شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال