فوتبال ایران

313
رامین بی نظیر در لیگ برتر

عصای دست مورایس و قلعه نویی

رامین بی نظیر در لیگ برتر

سپاهان برای رسیدن به این مهم قطعاً متاثر از عملکرد و درخشش بازیکنانش است و مورایس با بهره گیری از بازیکنان خوب این تیم توانسته در این فصل خودی نشان دهد. یکی از بازیکنان سپاهان که نشان داده یک سر و گردن از همه بازیکنان لیگ برتر بالاتر بوده و یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم اصفهانی می باشد، رامین رضائیان است،

اکبر منتشلو؛ هر چند لیگ برتر فوتبال کشورمان این روزها و در این فصل از رقابت ها، برنامه درست و منظمی ندارد و با هر بهانه ای به تعطیلی کشیده می شود، اما به هر حال تقریبا با در نظر نگرفتن بازیهای معوقه، 10 هفته از این رقابت ها را سپری کردیم و از طرف دیگر تیم ملی کشورمان در این میان، با برگزاری اردوهای آماده سازی، در بازیهای رسمی و تدراکاتی به میدان رفته است. در همین روزها، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را هم تقریبا پشت سر گذاشتیم و سه نماینده فوتبال کشورمان در این رقابت ها به میدان رفته اند.

یعنی در روزهای هستیم که هم می توانیم در باره تیم ها قضاوت خوبی داشته باشیم و هم در باره بازیکنانی که توانسته اند در این عرصه خودی نشان دهند و برای تیم هایشان مثمر ثمر بوده اند. تیم سپاهان را باید موفق ترین تیم در این روزها دانست، اول به این دلیل که توانسته در لیگ برتر با وجود کسر امتیازی که از این تیم شد، نتایج بسیار خوبی کسب کند و همچنان جزء تیم های مدعی به شمار می رود و اگر در بازیهای معوقه ای که دارد، به نتیجه کامل دست پیدا کند، خود را در بالای جدول خواهددید.

دوم اینکه این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی گرفته است، این تیم با وجود اینکه گرفتار برخی حواشی شد و در برخی از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا، امتیاز از دست داد، اما همچنان مدعی صعود به مرحله بعدی رقابت ها است و اگر بتواند به برخی حواشی غلبه کند و همچنان به روند خوب خودش ادامه دهد به طور حتم در ادامه رقابت ها هم می تواند نتایج خوبی کسب کند.

سپاهان به طور حتم ظرفیت بسیار خوبی برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. سوم اینکه سپاهان به عنوان تیمی که موفق بوده توانست برای نخستین بار در سالهای اخیر بیشترین نماینده را در تیم ملی کشورمان داشته باشد و در لیست اخیر تیم ملی، هفت نام از سپاهان دیده می شد و این هم قطعاً یکی از دلایل موفقیت و بهترین بودن سپاهان در این فصل از رقابت ها می باشد. با این شرایط باید بپذیریم با وجود قرار گرفتن تیم های مثل استقلال، ذوب آهن، پرسپولیس و حتی ملوان بالاتر از سپاهان در جدول رده بندی، سپاهان بهترین تیم تا به اینجای این فصل از رقابت های می باشد و سه دلیل آشکار برای این ادعا وجود دارد. سپاهان اگر دو بازی معوقه خود را با پیروزی به پایان برساند، 21 امتیازی شده و به رده دوم جدول خواهد رسید.

سپاهان برای رسیدن به این مهم قطعاً متاثر از عملکرد و درخشش بازیکنانش است و مورایس با بهره گیری از بازیکنان خوب این تیم توانسته در این فصل خودی نشان دهد. یکی از بازیکنان سپاهان که نشان داده یک سر و گردن از همه بازیکنان لیگ برتر بالاتر بوده و یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم اصفهانی می باشد، رامین رضائیان است، بازیکنی که دومین فصل حضورش در اصفهان را می گذارند و در این فصل توانسته همه نگاه ها را به خودش جلب کند. رضائیان آنقدر در ترکیب سپاهان خوب بوده که همچنان یکی از نام های ثابت تیم ملی است و در تیم ملی هم توانسته بازیکن بسیار موثری باشد. این بازیکن در لیگ برتر برای سپاهان علاوه بر بازی بسیار خوبش، گل زده، در تیم ملی موفق به گلزنی شده است.

در لیگ قهرمانان هم توانسته دروازه حریفان را باز کند و در کل در 6 بازی اخیرش توانسته 5 بار دروازه حریفان را باز کند و پاس گل هم بدهد. رضائیان حالا به بازیکنی تاثیر گذار برای سپاهان و تیم ملی تبدیل شده است که علاوه بر پیشرفت و ترقی در بعد فنی، توانسته از حواشی خودش را کم کند و تمرکز بیشتری روی بازی هایش داشته باشد، این بازیکن حالا هم عصای دست مورایس است و هم عصای دست قلعه نویی و احتمالاً در روزهای آینده درخشش بیشتری از این بازیکن در تیم ملی و سپاهان خواهیم دید.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران