توپ و تور

317
تقابل مهرام و شهرداری در بالای جدول و جدال نفت با تیم دهم

هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال؛

تقابل مهرام و شهرداری در بالای جدول و جدال نفت با تیم دهم

هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال ایران در شرایطی دنبال خواهد شد که در بازی‌های مهم مهرام پذیرای شهرداری گرگان است و پالایش نفت آبادان به مصاف لیموندیس رده دهمی می‌رود.

به گزارش ایران ورزشی؛ هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال روز دوشنبه -۲۹ آبان- با برگزاری ۶ دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شرایطی آغاز خواهد شد که جدال بالانشینان جدول در این هفته، حساسیت بازی‌ها را دوچندان خواهد کرد.

در یکی از بازی‌های مهم این هفته شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف شهرداری گرگان برود. شاگردان مصطفی هاشمی در شهرداری گرگان که تنها نماینده ایران در سوپر لیگ غرب آسیا به شمار می‌روند، در نخستین دیدار خود در این مسابقات موفق شدند ۸۶ بر ۷۴ در لبنان الحکمه (ساجس) را از پیش رو بردارند و با این برد روحیه‌بخش گام در هفته پنجم لیگ برتر ایران بگذارند.

از سویی دیگر شاگردان فرزاد کوهیان در مهرام نیز در این روزها شرایط خوبی دارند و بدون شک جدال دو تیم آبستن اتفاقات و حوادث بسیار خواهد بود. در این بازی یکی از نکات قابل توجه حضور محمد جمشیدی بازیکن کنونی مهرام و تقابل او با هم‌تیمی‌های فصل قبل در شهرداری گرگان است.

در دیگر بازی این هفته پالایش نفت آبادان و لیموندیس فارس مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و باید دید تقابل تیم اول و دهم جدول با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود. سایر دیدارهای دیگر این هفته به شرح زیر است:

فولاد هرمزگان - ذوب آهن

کاله - مس کرمان

مس رفسنجان - آورتا ساری

رعد پدافند مشهد - طبیعت

در حال حاضر پالایش نفت آبادان با ۸ امتیاز در صدر است و تیم‌های شهرداری گرگان، مهرام، کاله، طبیعت و ذوب‌آهن با ۷ امتیاز به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم تا ششم جای دارند. رعد پدافند تهران،‌ آورتا ساری و لیموندیس فارس با ۵ امتیاز و مس کرمان و فولاد هرمزگان با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور