منهای فوتبال

3182
غیبت کاوه در سرزمین تزارها

غیبت کاوه در سرزمین تزارها

تیم منتخب کشتی آزاد در حالی در جام یاریگین روسیه شرکت خواهد کرد که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، ملی‌پوشان را همراهی نخواهد کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ رقابت‌های کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روزهای ۴ تا ۸ بهمن ماه در کشور روسیه برگزار خواهد شد. طبق نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برخی از پشتوانه‌های تیم ملی از جمله علی خرمدل، عادل پناهیان، علی سوادکوهی، مبین عظیمی، مهدی حاجیلوئیان و سالار حبیبی احتمالا به این پیکارها اعزام خواهند شد.

براساس اعلام منابع روسی تاکنون ۲۳ کشور از جمله جمهوری آذربایجان، آرژانتین، ارمنستان، بلاروس، ونزوئلا، یونان، گرجستان، ایران، هند، قزاقستان، چین، کوبا، قرقیزستان، مولداوی، مغولستان، سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، ازبکستان، کره‌جنوبی و اکوادور برای حضور در این پیکارها که در ۲ بخش کشتی آزاد و زنان برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

جام ایوان یاریگین یکی از معتبرترین تورنمنت‌های کشتی آزاد در جهان است. برای سی و پنجمین دوره این مسابقات ۷ میلیون روبل جایزه در نظر گرفته شده است.

به احتمال زیاد محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ملی‌پوشان را در روسیه همراهی نخواهد کرد و یکی از مربیان تیم ملی مسولیت فنی تیم را برعهده خواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال