منهای فوتبال

3199
باخت مصلحتی؟

رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

باخت مصلحتی؟

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران چهارمین مسابقه خود در مسابقات گزینشی را به تیم استرالیا واگذار کرد؛ باختی که ظاهرا مصلحتی است.

  به گزارش ایران ورزشی؛ در پنجمین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا در تایلند، تیم ملی مردان ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف استرالیا رفت و در جدال با این حریف قدرتمند با نتیجه ۶۹ بر ۶۰ مغلوب شد و اولین باخت خود در این مسابقات را تجربه کرد.

 شاگردان محمد رضا دستیار این مسابقه را در سه کوارتر اول با نتایج ۱۷ بر ۱۶، ۱۸ بر۱۶، ۱۶ بر۱۵ به پایان برد . در کوارتر چهارم اما ورق برگشت و تیم ظاهرا مسابقه را رها کرد تا اینکه ۱۹ بر ۱۲ مسابقه را واگذار کرد. در پایان این دیدار هم محمدحسن سیاری با کسب ۲۵ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی شد. 

خیلی‌ها از این مسابقه به عنوان باخت بد موقع یاد کردند اما واقعیت این است که مسابقات به نوعی برگزار میشود که این باخت هیچ تاثیری در کار شاگردان دستیار که در گروه A با تیم‌های مدعی و قدرتمند مسابقه می‌دهند، ندارد. این رقابت‌ها به دو گروه شش تیمی تقسیم شده که تیم‌های قوی و مدعی در گروه A قرار گرفتند و تیم‌هایی که چندان حرفی برای گفتن ندارند؛ در گروه B قرار دارند. دو تیم اول گروه B از گروه خود صعود می‌کنند و با شش تیم گروه A مسابقات یک چهارم را برگزار می‌کنند.

بنابراین شکست در این مسابقه تاثیری در کار تیم دستیار ندارد و کار اصلی این تیم از مرحله یک‌چهارم نهایی شروع می‌شود. تیم ملی کشورمان پیش از این برابر کره جنوبی، تایلند و ژاپن پیروز شده بود و آخرین مسابقه مرحله گروهی را هم مقابل چین برگزار می‌کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال