اخبار

3245
شجاع، تردید بزرگ ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ

شجاع، تردید بزرگ ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ

تیم ملی جمعه شب مقابل هنگ‌کنگ به دنبال دومین برد پرگل است.

به گزارش ایران ورزشی؛ بعد از برد 4 بر یک روز اول مقابل فلسطین، تیم ملی جمعه شب می‌تواند با برتری مقابل هنگ‌کنگ صعودش به مرحله حذفی را قطعی کند. هنگ‌کنگ حریف آسانی برای تیم ملی است و به تازگی در ورزشگاه آزادی با 4 گل مغلوب شاگردان قلعه‌نویی شد. این بازی در مقدماتی جام جهانی برگزار شد و سرمربی هنگ‌کنگ مدعی بود که تعدادی از بازیکنانش را در اختیار ندارد. البته این تیم در اولین بازی جام ملت‌ها با ترکیب کامل‌تر هم نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و سه بر یک مغلوب امارات شد. به نظر می‌رسد تکلیف سرگروهی با بازی روز آخر ایران – امارات تعیین شود و برد پرگل در بازی جمعه شب کمک می‌کند که تیم ملی پیش از بازی روز آخر موقعیت برتری داشته باشد.   

قلعه‌نویی در چینش ترکیب بازی با فلسطین چند انتخاب غیرمنتظره داشت. قایدی و انصاری‌فرد بر خلاف تصور عمومی بازی را شروع کردند و هر دو موفق به گلزنی شدند. البته قلعه‌نویی هر دو بازیکن را بین دو نیمه تعویض کرد. دست سرمربی تیم ملی در پست‌های مختلف باز است و شاید در این بازی هم چند جابه‌جایی داشته باشد. انتظار می‌رود سردار آزمون که مقابل فلسطین یک نیمه بازی کرد و رضاییان که در دقایق پایانی به میدان رفت، در ترکیب اصلی باشند و جای انصاری‌فرد و محرمی را بگیرند. قایدی هم بعد از نمایش خوب مقابل فلسطین احتمالا دوباره در پست هافبک چپ به محبی ترجیح داده شود.

تردید بزرگ ترکیب تیم ملی در قلب دفاع است. شجاع خلیل‌زاده در بازی با فلسطین مصدوم شد و در تمرین وزنه صبح امروز هم غایب بود. البته پزشکان تیم ملی گفته بودند که شجاع به بازی هنگ‌کنگ می‌رسد، ولی همه چیز بستگی به 24 ساعت آخر دارد و در صورتی که مدافع تراکتور به شرایط بازی نرسد، مجید حسینی در ترکیب قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار