فوتبال ایران

3262
نساجی پیش‌تاز نقل وانتقالات| ستاره‌های سرخابی‌ در تیرراس

نساجی پیش‌تاز نقل وانتقالات| ستاره‌های سرخابی‌ در تیرراس

تیم فوتبال نساجی مازندران با مالکیت حدادیان خریدهای قابل توجهی در نقل و انتقالات نیم فصل انجام داده و به دنبال حضوری متفاوت در نیم فصل دوم لیگ برتر است.

به گزارش ایران ورزشی، خانه تکانی اساسی در تیم نساجی مازندران نشان می‌دهد که این باشگاه به دنبال تحولات بزرگ در نیم فصل دوم است. حدادیان مالک باشگاه نساجی بدون توجه به اینکه قرار است چه میزان برای این باشگاه هزینه کند به دنبال ساختن تیمی متفاوت در نیم فصل دوم است تا شاید نساجی نتایج درخوری به دست آورد و موجب شادمانی مردم فوتبال دوست قائمشهر شود.

او ابتدا آلکاراز را به عنوان سرمربی نساجی برگزید و درادامه نسبت به جذب بازیکنان جدید اقداماتی انجام داد  در نقل و انتقالات نیم فصل با نظر لوکاس آلکاراز برخی بازیکنان نساجی مثل محمدرشید مظاهری، سید احمد موسوی، علی داوران، محمدرضا مهدی‌زاده و علاء عباس از این تیم جدا شدند.

اما مالک باشگاه نساجی بیکار ننشست و فی الفور به دنبال جذب بازیکنان جدید رفت. در همین راستا بخش نقل وانتقالات باشگاه نساجی خیلی سریع برای جذب مهره‌های باکیفیت اقدام کرده و تاکنون توانسته سعید آقایی، علیرضا رضایی و محمدرضا حسینی را به خدمت بگیرند که این روند همچنان ادامه دارد.

نساجی قصد دارد در ادامه نقل و انتقالات خود اقدام به جذب برخی بازیکنان خارجی کند. این باشگاه به دنبال سعید مهری هم بود اما هافبک سابق استقلال به تیم دیگری رفت. مالک نساجی چند بازیکن پرسپولیس و استقلال را نیز مد نظر دارد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران