فوتبال ایران

3357
مرادمند:‌مشکلی برای بازی در استقلال ندارم

مرادمند:‌مشکلی برای بازی در استقلال ندارم

خیال استقلالی‌ها بابت محمد حسین مرادمند راحت شد و این بازیکن به آمادگی کامل رسیده و می‌تواند تیمش را در بازی با صنعت نفت آبادان همراهی کند.

به گزارش ایران ورزشی، مرادمند که چند ماهی می‌شود به‌خاطر مصدومیت از ترکیب آبی‌ها دور بود، در دیدار دوستانه استقلال مقابل حریف لیگ یکی به میدان رفت.

مرادمند پیش از مصدومیت تبدیل به یکی از مهره‌های مورد اعتماد نکونام شده بود و در ترکیب ثابت این تیم روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذاشت که با یک بدشانسی، چند ماهی را از ترکیب آبی‌ها دور شد.

مدافع استقلال در جریان دیدار این تیم در هفته دهم مقابل تراکتور از ناحیه زانو و رباط داخلی آسیب دیده بود و حالا بازگشت او به ترکیب استقلال در بازی دوستانه خبر خوشی برای هواداران این باشگاه خواهد بود و در شرایطی که احتمالا یامگا از لیست استقلال کنار خواهد رفت بازگشت این مدافع می‌تواند اندکی دردهای هواداران این باشگاه را التیام دهد.

مرادمند در این راستا به ایران ورزشی می‌گوید:« چند ماه عذاب آور و سخت را پشت بر گذاشتم اما به لطف خدا توانستم از شر مصدومیت رها شوم و برای استقلال در بازی دوستانه به میدان بروم. مشکل خاصی ندارم و در ادامه تمرینات بدنسازی نیز سعی می‌کنم خودم را به شرایط مطلوب برسانم. امیدوارم دیگر دچار مصدومیت نشوم و بتوانم تا آخر فصل برای استقلال به میدان بروم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران