منهای فوتبال

3378
تونل افتخار برای نابغه

عبداله موحد میهمان کشتی گیران

تونل افتخار برای نابغه

عبداله موحد نابغه کشتی ایران با حضور در خانه کشتی از تمرین ملی پوشان آزاد و فرنگی دیدن کرد. نکته جالب توجه نحوه برخورد کشتی گیران با این ستاره سال های دور کشتی ایران بود.

به گزارش ایران ورزشی- دارنده مدال طلای المپیک المپیک 1968 مکزیکوسیتی و 5 مدال طلای جهانی در سال‌های 1965 منچستر، 1966 تولیدو، 1967 دهلی‌نو، 1969 ماردل پلاتا و 1970 ادمنتون صبح امروز (شنبه) ابتدا با حضور در فدراسیون کشتی، با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

موحد همچنین بازدیدی را از اماکن فدراسیون شامل سالن بدن‌سازی، سالن همایش‌ها و کمپ‌های تیم‌های ملی به‌عمل آورد.

دارنده شش طلای جهان و المپیک بخش پایانی دیدار خود از فدراسیون کشتی را به حضور در تمرین تیم ملی کشتی اختصاص داد. دیداری که البته با برخورد جالب توجه ملی پوشان کشتی روبرو شد. 

ملی پوشان حاضر در تمرین تیم ملی کشتی ، دو صف روبرو تشکیل دادند و تونلی را به افتخار عبداله موحد تشکیل دادند و هنگام ورود او به تشک او را مورد تشویق قرار دادند. از این نوع کارها در فوتبال اروپا و به خصوص در لالیگا رسم بوده که در اولین مسابقه که تیم قهرمان بخواهد انجام بدهد، تیم مقابل به افتخار او تونل افتخار می زند. 

در کشتی ایران اما شاید این برای اولین بار بود که ملی پوشان کشتی چنین کاری را برای یک اسطوره انجام می دادند. حرکتی که مورد توجه موحد هم قرار گرفت. علیرضا دبیر رئیس فدراسوین کشتی در این دیدار مدام در کنار موحد بود و با اهدای هدیه ای از این قهرمان نامی تقدیر کرد.   

موحد بعد از برخورد گرم کشتیگیران با او لحظاتی، را در کنار آنها نشست و از روزهای سختی که در پیش دارند، گفت:« برای المپیک میدانی بزرگ‌تر از جهانی است، بکوشید که تمام توان خود را در این آوردگاه مهم انجام دهید که پس از آن پشیمانی سودی ندارد.» 

موحد بعد از  دیدن امکانات کشتی ایران به تمجید از عملکرد فدراسیون، پرداخت:« واقعاً خوشحالم که کشتی به دست افراد آگاه و اهل فن خود افتاده است و امکانات فراهم‌شده، بسیار عالی و بی‌نظیر است.» 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال