منهای فوتبال

3460
عزیزی:به هیچ وجه به استونی نمی رویم

چهارشنبه فرصت آخر تنیس ایران برای میزبانی دیویس کاپ

عزیزی:به هیچ وجه به استونی نمی رویم

ایران تا چهارشنبه ۴ بهمن ماه فرصت دارد کشور ثالث جهت میزبانی از استونی در گروه دوم جهانی دیویس کاپ را تعیین کند در غیر این صورت فدراسیون جهانی گزینه خود را معرفی می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی,دادگاه مستقل ورزش پس از آخرین بررسی های خود در رابطه با پرونده میزبانی ایران در گروه دوم جهانی دیویس کاپ، حکمی بر خلاف آرای قبل صادر و فدراسیون جهانی را مکلف کرد دیدار ایران مقابل استونی در این رقابت ها به میزبانی کشور ثالث برگزار شود .

داود عزیزی،رئیس فدراسیون تنیس کشورمان با اعلام این خبر گفت:« کمیسیون دیویس کاپ نشستی برگزار کرد و در آن حکم صادر شده مورد بررسی مجدد قرار گرفت و با توجه به اتفاقات اخیر در ایران به تایید نهایی رسید. بنابراین چاره ای نداریم جز اینکه دیدار برابر استونی که میزبانی آن حق ما بود را در کشور ثالث برگزار کنیم.»

اما او در ادامه از فرصت کم برای معرفی میزبان صحبت کرد:«فقط تا چهارشنبه فرصت داریم تا گزینه مورد خود را به عنوان میزبان معرفی کنیم. در غیر این صورت فدراسیون جهانی خودش وارد عمل می شود.بنابراین نشست مشورتی با مسئولان فدراسیون، کمیته تیم های ملی، سرمربی و بازیکنان تیم ملی داشته ایم تا با نظر آنها تصمیم گیری کنیم. بر این اساس با تمام کشورهای منطقه که شرایط میزبانی دارند، همانند قزاقستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، سریلانکا، هند، امارات، قطر، لبنان و عمان وارد مذاکره شدیم و امروز میزبان را اعلام می کنیم.در غیراینصورت ممکن است فدراسیون جهانی خود استونی را معرفی کند.

داوود عزیزی درپاسخ به این سئوال اگر استونی میزبان شود چه خواهد کرد؛گفت:«تحت هیچ شرایطی با اعزام تیم ملی به استونی موافقت نخواهیم کرد. فدراسیون تنیس ایران برای گرفتن حق میزبانی خود تلاش زیادی داشت اما در نهایت راضی به بازی در کشور ثالث شدیم. اما اگر قرار باشد این کشور ثالث، استونی باشد هرگز با آن کنار نمی آییم.هر کشور دیگری هم به عنوان کشور ثالث از طرف فدراسیون جهانی معرفی شود، حتما شرایطش را بررسی می کنیم و سپس تصمیم خود را می گیریم. حتی المقدور خودمان تعیین کنیم که دیدار برابر استونی را در چه کشوری برگزار کنیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال