فوتبال ایران

3472
حسینی: امیدوارم فردی مربی شود که همه را خوشحال کند

حسینی: امیدوارم فردی مربی شود که همه را خوشحال کند

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس از انتخاب سرمربی این باشگاه در چند روز آینده خبر داد و گفت: امیدوارم فردی انتخاب شود که همه را خوشحال کند.

به گزارش ایران ورزشی؛ امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: عبدالکریم حسن قطری ساعت ۱۱ امروز به ایران رسید. او به هتل رفت و به زودی برای تست MRI و JSJ به ایفمارک خواهد آمد و اگر مشکلی نداشته باشد، بی‌تردید قرارداد با او امضا خواهد شد. بازیکن قطری مشکلی برای عقد قرارداد ندارد.

حسینی در خصوص زمان معرفی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یک کارگروه در این خصوص تلاش می‌کنند و شرایط چند گزینه در حال بررسی است. امیدوارم آن گزینه‌ایی که همه را خوشحال خواهد کرد، انتخاب شود. با این تلاش‌ها، نباید زمان انتخاب سرمربی زیاد طول بکشد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه، سایر اعضای هیات مدیره و کارگروه تلاش زیادی انجام می‌دهند تا سریع‌تر سرمربی انتخاب شود.

وی در خصوص خارجی یا داخلی بودن گزینه‌ها، گفت: این را باید از خود کارگروه پرسید.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص بارگذاری مدارک حرفه‌ای، گفت: بخش اول این مدارک که مربوط به اطلاعات پرسنلی بود باگذاری و تمام ۴۰۰ صفحه آن تایید شد. باید بخش ورزشی را بارگذاری کنیم و تلاش داریم تا امسال به بهترین شکل مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

حسینی همچنین یادآور شد: جلسه با دستیاران یحیی گل‌محمدی انجام و زمینه برای انتخاب سرمربی جدید فراهم شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران