منهای فوتبال

3485
وقتی استاندار برای گرفتن میزبانی به تهران می‌آید

لرستان؛ میزبان میزبان مسابقات کشتی آزاد جوانان

وقتی استاندار برای گرفتن میزبانی به تهران می‌آید

استاندار لرستان با حضور در فدراسیون کشتی موافقت علیرضا دبیر را برای برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد به نام شهید علی پناه جلب کرد.

به گزارش ایران ورزشی- بعد از حضور استاندار لرستان در تهران و دیدار با علیرضا دبیر، میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان به این استان رسید.

روز گذشته دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسوین کشتی دیدار کرد. زیویار با حضور در فدراسیون کشتی و دیدار با علیرضا دبیر، در کمپ تیم‌های ملی کشتی هم حاضر شد و از اردوی تیم ملی بازدید  کرد.

در این دیدار غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و فرید بهرامی رئیس هیئت کشتی لرستان هم حضور داشتند.

نکته مهم این دیدار به درخواست استاندار برمی‌گشت که از رئیس فدراسیون خواست تا میزبانی یک دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان را به این استان واگذار کند. رئیس فدراسیون کشتی هم با برگزاری مسابقات کشتی جام برادران شهید علی پناه در اواخر بهمن موافقت کرد.

این اتفاق بر خلاف روندی است که در سال‌های گذشته در کشتی وجود داشت. در گذشته روسای فدراسیون‌ها و هیات‌های کشتی با حضور در استان‌ها با مسئولان استانی مذاکره می‌کردند تا بتوانند شرایط برگزاری یک مسابقه بین‌المللی در استان را فراهم کنند. در بسیاری از موارد این درخواست‌ها مورد موافقت هم قرار نمی‌گرفت و معدود استان های کشتی خیز مثل مازندران بودند که تن به میزبانی از مسابقات کشتی می‌دادند اما حالا جایگاه کشتی حداقل در بین مسئولان استانی تغییر کرده است.

حالا استاندار به تهران می‌آید و از رئیس فدراسیون کشتی می‌خواهد که شرایط برگزاری یک دوره مسابقه بین‌المللی در تهران را فراهم کند. در این چند ماه اخیر هم بسیاری از اردوهای تیم ملی کشتی در استان‌ها برگزار شده که مازندران، لرستان و کرمان از جمله یمزبانان اردوهای تیم ملی بودند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال