کشتی و وزنه‌برداری

3509
بهداد سلیمی: بعید می‌دانم وزنه‌برداری جزو اولویت‌های وزارت ورزش باشد!

ما در پاریس شانس مدال‌آوری داریم

بهداد سلیمی: بعید می‌دانم وزنه‌برداری جزو اولویت‌های وزارت ورزش باشد!

بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و قهرمان پیشین وزنه‌برداری جهان و المپیک در دسته وزنی فوق سنگین درخصوص شرایط این روزهای وزنه‌برداری تاکید دارد:«وزنه برداری آنطور که باید دیده شود، دیده نمی شود و جزو اولویت های وزارت ورزش نیست.»

به گزارش ایران ورزشی، بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری و قهرمان پیشین وزنه‌برداری جهان و المپیک در دسته وزنی فوق سنگین درخصوص شرایط این روزهای وزنه‌برداری تاکید دارد:«وزنه برداری آنطور که باید دیده شود، دیده نمی شود و جزو اولویت های وزارت ورزش نیست.»

 بهداد سلیمی در مورد اینکه وزارت ورزش تا چه اندازه از وزنه برداری حمایت کرده است می‌گوید:«جا دارد از کمیته ملی المپیک به خصوص خسروی وفا و مناف هاشمی تشکر کنم که بسیار حمایت و کمک کردند، اما از وزارت ورزش گلایه مند هستیم و این گلایه هم به جا است. وزنه برداری آنطور که باید دیده شود، دیده نمی شود و جزو اولویت های وزارت ورزش نیست.»

سلیمی ادامه می‌دهد:«این موضوع هم کار را برای ما سخت می کند هم برای کاروان ورزشی ایران. اگر وزارت ورزش از وزنه برداری در المپیک مدال می خواهد باید ویژه تر نگاه کند. با این این سیستمی که وزارت ورزش با ما کار می کند، راضی کننده نیست و ما راضی نیستیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری