کشتی و وزنه‌برداری

3512
علیرضا حیدری: هرگز جایی که تاثیرگذار نباشم نمی‌روم

قلبم همیشه با کشتی است

علیرضا حیدری: هرگز جایی که تاثیرگذار نباشم نمی‌روم

علیرضا حیدری یکی از نوابغ و چهره‌های شاخص و ماندگار کشتی آزاد ایران تاکید دارد که قلبش همواره برای کشتی می‌تپد و درگرو این رشته است، اما هرگز جایی که تاثیرگذار نباشد قدم نخواهد گذاشت.

 

به گزارش ایران ورزشی، علیرضا حیدری قهرمان کشتی آزاد جهان و دارنده نشان برنز المپیک در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در کشتی و فعالیت در این مجموعه همچنان تمایل دارد یا نه می گوید:«من قلبم با کشتی است وعاشق این رشته هستم. ولی سمت و جایگاه خاصی ندارم. بنابراین هیچ وقت جایی که تاثیرگذار نباشم قدم نمی گذارم.»

حیدری در پاسخ به این سوال آیا دوست دارید در کشتی باشید یا نه معتقد است:«برایم این موضوع اهمیت دارد که کجا قرار بگیرم تا مثمر ثمر باشم. من هیچ جای کشتی نیستم و تماشاچی هستم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. توقع من از مسئولان این است که برای پیشرفت ورزش تلاش و برنامه‌ریزی کنند. برای موفقیت باید براساس هدفگذاری‌ها حرکت کنند و اگر اهداف مشخص می‌کنند، قطعا کار کنند و اگر به آن رسیدگی نمی‌کنند، قطعا از ورزش بروند. به این نحو نیست که هزینه‌ای از سمت دولت باشد، کار نشود و هیچ کس خودش را تنبیه نکند. باید جا باز شود تا کسانی دیگر که می‌توانند نتیجه بگیرند، به ورزش کمک کنند.»

حیدری درباره شانس کشتی برای مدال‌آوری در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تاکید دارد:«فکر می‌کنم که کشتی قطعاً مدال می‌گیرد و دو، سه طلا را خواهیم داشت. البته نمی‌دانم شرایط حسن یزدانی به دلیل مصدومیتی که دارد، چگونه می‌شود؟ چون باید خوب شود و سپس تمرین کند و در ادامه نیز به شرایط خوبی برسد. او وقتی سالم بود، با حریفش مشکل داشت. به هر حال حریفش بسیار خوب است، ولی اینکه فکر کنید بخواهد با این مصدومیت بیاید و تیلور را شکست بدهد، به نظرم اگر بخواهد این کار را کند، فرد شایسته‌ای است و بیشتر از قبل هم قابل احترام خواهد بود. معتقدم همه می‌توانند نتیجه بگیرند، فقط باید خودشان بخواهند. به هر حال کسانی که نتیجه می‌گیرند، از قبل مشخص نیستند. در واقع کسانی که بخواهند به نتیجه برسند و اعتماد به نفس دارند، می‌توانند به هدفشان برسند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری