کشتی و وزنه‌برداری

3513
علیرضا رضایی: کشتی درپاریس شانس 3 مدال المپیک دارد

نظری درمورد تغییر سرمربی کشتی ازاد ندارم

علیرضا رضایی: کشتی درپاریس شانس ۳ مدال المپیک دارد

علیرضا رضایی دارنده نشان نقره المپیک در رشته کشتی ازاد و پیشکسوت این رشته ورزشی معتقد است که تیم ملی کشتی آزادایران در المپیک پاریس شانس کسب سه مدال را دارد.

به گزارش ایران ورزشی؛ علیرضا رضایی دارنده نشان نقره المپیک در رشته کشتی ازاد و پیشکسوت این رشته ورزشی معتقد است که تیم ملی کشتی آزادایران در المپیک پاریس شانس کسب سه مدال را دارد.

علیرضا رضایی در مورد وضعیت کشتی درمسیبر المپیک پاریس و شانس این رشته برای کسب مدال در بازی‌های فرانسه می‌گوید:«با توجه به سبقه کشتی در المپیک، قطعاً بیشترین فشار روی این رشته ورزشی است، فکر می‌کنم المپیک امسال برای کشتی سخت باشد با این حال پیش‌بینی سه مدال برای کشتی آزاد دارم. امیدوارم از بین این سه مدال، دو مدال خوش رنگ‌ترین نصیب ایران شود و اگر این طور نشد حداقل یک مدال خوش رنگ طلا داشته باشیم.امیدوارم کشتی آزاد و فرنگی در مجموع بهترین نتیجه را کسب کنند.»

پیشکسوت کشتی آزاد ایران در مورد تغییر در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد تاکید دارد:«امیدوارم خیر باشد و در مجموع کشتی در المپیک بهترین نتیجه را کسب کند، فرقی نمی‌کند همه عزیزان افتخار کشتی بودند و هستند. کادرفنی قبلی هم زحمت زیادی کشیدند. امیدوارم کاوه هم موفق باشد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های کشتی و وزنه‌برداری