فوتبال جهان

3529
مصدومیت صلاح شدیدتر از برآورد اولیه/ ادامه جام ملت‌های آفریقا پرید!

مدیر برنامه ستاره فراعنه:

مصدومیت صلاح شدیدتر از برآورد اولیه/ ادامه جام ملت‌های آفریقا پرید!

به گزارش ایران ورزشی؛ مدیر برنامه ستاره تیم ملی فوتبال مصر با اشاره به مصدومیت شدید این بازیکن در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا گفت که این بازیکن احتمالاً ادامه مسابقات را از دست می‌دهد.

 رامی عباس عیسی، مدیر برنامه محمد صلاح می‌گوید که مصدومیت این بازیکن از آنچه تصور می‌شد، شدیدتر است.

صلاح ۳۱ ساله که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده، قرار است این هفته به لیورپول برگردد تا روند درمان خود را پیگیری کند. این بازیکن در دیدار برابر غنا در جام ملت‌های آفریقا مصدوم شد. تیم ملی مصر امیدوار است که در صورت صعود به جمع چهار تیم پایانی جام، صلاح را برای دیدارهای نیمه‌نهایی در اختیار داشته باشد.

عیسی در شبکه ایکس نوشت: «مصدومیت محمد شدیدتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد و احتمالاً ۲۱ تا ۲۸ روز دور از میادین باشد و دو بازی را هم از دست خواهد داد. بهترین حالت این است که روند درمان فشرده را در انگلیس آغاز کند و به محض بهبود دوباره به تیم ملی ملحق شود.»

مصر دیروز با تساوی ۲ بر ۲ برابر سواحل کِیپ وِرد، مرحله گروهی را به اتمام رساند و به یک هشتم صعود کرد. صلاح از زمان امضای قرارداد با لیورپول و کوچ از رم در سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۳۴.۳ میلیون پوند، تنها در ۲ بازی لیورپول غیبت داشت و مصدوم بود.

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول بازگشت صلاح به انگلیس را برای آغاز روند درمان تأیید کرده است. فینال جام ملت‌های آفریقا که در حال حاضر به میزبانی ساحل عاج دنبال می‌شود، قرار است ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) برگزار شود و در صورت صحت زمان دوری او از میادین، ستاره فراعنه ادامه این رویداد را از دست خواهد داد و حتی این امکان وجود دارد که ادامه لیگ برتر جزیره را نیز از دست بدهد.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان