فوتبال جهان

3559
خیلی پشیمانم، باید برای رئال می‌جنگیدم

خیلی پشیمانم، باید برای رئال می‌جنگیدم

ایسکو ۶ سال با پیراهن رئال درخشید، ولی از سال ۲۰۱۹ به بعد دچار افتی عجیب شد و دیگر نتوانست بازی‌های درخشانش را تکرار کند. او از این بابت خودش را مقصر اصلی می‌داند.

به گزارش ایران ورزشی؛ایسکو سال گذشته از رئال مادرید جدا شد و به سویا رفت. دوران حضور او در سویا به 6 ماه نرسید و او در نهایت به دلیل اختلاف با باشگاه قراردادش را فسخ کرد و تابستان امسال راهی دیگر تیم شهر سویل یعنی رئال بتیس شد.

ایسکو در بتیس دوباره اوج گرفته و یاد خاطرات دوران خوبش در رئال مادرید را زنده کرده است. در بازی اخیر بتیس برابر بارسا که به شکست 2-4 منجر شد، ایسکو هر دو گل بتیس را به ثمر رساند.

او در مصاحبه با خورخه والدانو به دوران حضورش در رئال و جدایی‌اش اشاره کرد و گفت: «سال‌های آخر حضورم در رئال مادرید خوب نبود و من با دنیا در جنگ بودم. خودم را قربانی حس می‌کردم ولی اینطور نبود. یک‌ جا به این نکته می‌رسید که قدمی رو به جلو برنداشته‌اید و مبارزه نکرده‌اید. حالا که بیش از یک سال گذشته، به این نتیجه رسیده‌ام که خودم نجنگیدم و مقصر اصلی بودم. پشیمانم چرا که می‌توانستم برای پیراهن رئال بیشتر مبارزه کنم.»

ایسکو ادامه داد: «در یک مقطع توان رقابت نداشتم و تسلیم شدم. اعتماد به نفسم کاهش پیدا کرد و دیگر نتوانستم بازیکن همیشگی شوم. کسی مقصر نبود جز خودم. البته در رئال هم کسی با من روشن صحبت نمی‌کرد. در دوره سولاری دو بار بازی کردم و هیچکس هم به من نگفت ایرادم کجاست. اینکه خوب بودم یا بد. در آن روزها فکر می‌کردم همه با من دشمن هستند و همه چیز سیاه به نظر می‌رسید.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان