فوتبال جهان

3567
قطر مدعی اول جام ملت‌ها شد!

قطر مدعی اول جام ملت‌ها شد!

سایت بررسی آمار و داده‌های اوپتا مدعی شده است که حالا تیم ملی قطر مدعی اصلی قهرمانی در آسیاست.

به گزارش ایران ورزشی؛ آخرین دور از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حال انجام است و تکلیف بسیاری از تیم‌هایی که به مرحله یک هشتم صعود کرده‌اند مشخص شده است. 

بسیاری از نتایجی که در این مرحله به دست آمد شاید با تصور و پیش‌بینی‌هایی که پیش از شروع این مسابقات انجام شده بود تفاوت داشت و عملکرد تیم‌هایی که شاید پیش از این به نظر نمی‌رسید که شانس زیادی داشته باشند بسیاری را غافلگیر کرد. 

سایت بررسی داده‌ها و آمار اوپتا که پیش از شروع مسابقات از ژاپن، کره جنوبی و ایران به عنوان سه مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نام برده بود، حالا درصد قهرمانی جدیدی را برای این رقابت‌ها منتشر کرده که تفاوت قابل توجهی با قبل دارد. 

 

در آخرین ارزیابی ارائه شده از سوی این سایت، قطر در حال حاضر با 16.8 درصد شانس قهرمانی بالاتر از هر رقیب دیگری قرار گرفته و شاید فرصت خوبی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش داشته باشد. 

استرالیا حالا با 15.1 درصد شانس قهرمانی در جایگاه دوم ایستاده است. این در حالی است که ژاپن که پیش از شروع مسابقات بیشترین شانس را داشت، با شکست برابر تیم ملی عراق حالا در جایگاه سوم قرار گرفته و 14.2 درصد شانس قهرمانی دارد. 

تیم ملی ایران که با پیروزی در هر سه بازی مرحله گروهی راهی مرحله یک هشتم شده است هم حالا به جایگاه چهارم سقوط کرده و 11.9 درصد شانس قهرمانی برایش در نظر گرفته شده است. 

این در حالی است که کره جنوبی پس از تساوی برابر اردن و شرایط پیچیده گروهش برای صعود به مرحله یک هشتم، حالا با 11.1 درصد شانس قهرمانی در جایگاه پنجم قرار گرفته که این اتفاق انتقادهای بسیاری را از کلینزمن به همراه داشته است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان